    From: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno mieszkania z
    Date: Mon, 15 Sep 2008 07:32:45 +0000 (UTC)
    <g...@4...net> <gae05o$820$1@news.onet.pl>
    <18n21yecn333f.1r1ouw2lecxaw$.dlg@40tude.net> <gae11p$820$3@news.onet.pl>
    <gakv6d$8cp$1@inews.gazeta.pl>

    Tapatik napisal:
    > Jeśli wyjadę na urlop i ktoś "wprowadzi się" do mojego mieszkania w tym czasie
    > (przy okazji zmieni zamki), to ja będę musiał iść do sądu, żeby go wywalić? I
    > jeszcze szukać mieszkania zastępczego?

    Niestety tak. Zafundowal nam to rzad SLD w ramach
    ochrony klasy robotniczej i zero-posiadaczy*.
    Przygotowanie slumsow dla pasozytow, aby nie
    platali sie pod plotami, to zadania wlasne gmin,
    notorycznie nierealizowane. I wladze panstwowe
    ta odpowiedzialnosc spychaja na wlascicieli
    wynajmowanych mieszkan. Mozesz dochodzic sadownie od
    gminy naleznosci, ale w tzw. miedzyczasie musisz caly
    ten interes kredytowac. Z uwagi na indolencje wymiaru
    sprawiedliwosci trwa to niekiedy wiele lat.

    * zero-posiadacz - osoba nieposiadajaca ZADNYCH
    nieruchomosci
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek