  • Data: 2008-09-15 07:32:45
    Temat: Re: kupno mieszkania z
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tapatik napisal:
    > Jeśli wyjadę na urlop i ktoś "wprowadzi się" do mojego mieszkania w tym czasie
    > (przy okazji zmieni zamki), to ja będę musiał iść do sądu, żeby go wywalić? I
    > jeszcze szukać mieszkania zastępczego?

    Niestety tak. Zafundowal nam to rzad SLD w ramach
    ochrony klasy robotniczej i zero-posiadaczy*.
    Przygotowanie slumsow dla pasozytow, aby nie
    platali sie pod plotami, to zadania wlasne gmin,
    notorycznie nierealizowane. I wladze panstwowe
    ta odpowiedzialnosc spychaja na wlascicieli
    wynajmowanych mieszkan. Mozesz dochodzic sadownie od
    gminy naleznosci, ale w tzw. miedzyczasie musisz caly
    ten interes kredytowac. Z uwagi na indolencje wymiaru
    sprawiedliwosci trwa to niekiedy wiele lat.

    * zero-posiadacz - osoba nieposiadajaca ZADNYCH
    nieruchomosci
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek