  • Date: Sat, 02 Sep 2006 12:39:14 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno mieszkania dla kogos na wlasnosc...

    cerrera wrote:

    > dziwna kombinacja?

    Dziwna. Zwłaszcza że z mężem masz rozdzielność... Większości ludzi w
    takiej sytuacji byłoby mniej-więcej wszystko jedno i nie domagali by się
    stanowczo braku współwłasności. Ale możliwość pewnie istnieje - umowę
    kupna-sprzedaży sprzedający podpisuje z Twoimi rodzicami (skoro mają
    wspólnotę), a umowę kredytową bank podpisuje z nimi i Tobą.

    Jak pisałem - spytaj się, czy mają w banku taką ofertę. To jest pytanie
    bardziej na grupę o bankowości niż na grupę o prawie.

    > zyciowa..
    > malo zyjesz chyba na swiecie skoro cos takiego wydaje Ci sie az tak dziwne :-)

    No to skoro ty jesteś taka stara gropa, to i tak nie dostaniesz kredytu
    na 30 lat, bo banki dają kredyty na czas do osiągnięcia wieku
    emerytalnego przez głównego współkredytobiorcę.