  • Data: 2003-12-04 18:20:39
    Temat: Re: kupno Sp. z o.o.
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-12-04 14:23, S.Koper wrote:

    > Przy operacjach typu "kup-pan-stara-spolke-za-grosze" zawsze uzywam konstrukcji
    > uchylenie calego tekstu i nadanie nowego brzmienia. Jak do tej pory ani notariusz,
    > ani sad nie mieli do tego zadnych zastrzezen (ani oporow:).

    Widocznie trafiałes na osoby z rozumem i praktyką - nie zakładałbym , że
    zawsze tak będzie :-)

    > No tak. Te nieszczesne 500. Ktos wie moze, co sie dzieje z projektem rzadowym
    > zmiany KSH?

    Podobno "może zdąży".

    > Otoz to.

    Należy przeanalizować, co spółka będzie robić. Często okazuje się, że i
    tak pieniadze w spółce musza sie pojawić - więc zysk bywa jedynie na
    przesunięciu w czasie. Chyba, że interes ma być zwiniety/upadniety -
    wtedy im mniej włozone, tym lepiej.

    Pozdr: Catbert