  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    <jvgu4h$rk9$1@inews.gazeta.pl> <jvjpba$206$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@n...home.net.pl> <jvju8b$5n5$5@inews.gazeta.pl>
    <501d7e1e$1@news.home.net.pl> <s...@p...org>
    <501d9f6c$1@news.home.net.pl> <s...@p...org>
    <jvvj74$n0f$4@dont-email.me> <s...@p...org>
    <jvvvo7$rsn$1@dont-email.me> <s...@p...org>
    <k002bq$93j$1@dont-email.me> <s...@p...org>
    <k0087r$903$1@dont-email.me> <s...@p...org>
    <k00bkm$s8d$1@dont-email.me> <s...@p...org>
    <k00hqt$32a$1@dont-email.me> <s...@p...org>
    <k018iv$roo$1@dont-email.me>
    Date: Thu, 9 Aug 2012 23:24:04 +0200

    On 2012-08-09, Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > Dobrze, że o tym nie wiem. Raz skonfigurowane i działa.

    I ten "raz" to nie było dłubanie? Raczysz żartować. Dobre kilka miesięcy
    + jakieś makra itd. Usenet w PL ma tą cechę że jest tekstowy, stąd slrn
    się jeszcze jako tako nadaje.

    Do poczty już dawno zapomniałem o czymś takim jak mutt i przestawiłem się na
    sparrowa, bo tutaj interfejs graficzny jest dużo bardziej wykorzystywany.

    [...]

    > No tak, ale to dłubanie pod maską. Nie to, co profesjonalny program z GUI,
    > Menu/Płyta/Kasuj/Szybkie Kasowanie/Jesteś pewien/Tak/Działam/Zakończone/OK.
    > I tak 20 razy.

    Tylko nie opisujesz że zanim ten pierwszy raz zrobiłeś, to się musiałeś
    naczytać co, jak i gdzie. Dla czynności wykonywanych sporadycznie GUI jest
    lepsze.

    > Zmiana frontu z "brak dobrych programów" na "brak dobrych programów,
    > które mogłaby obsługiwać blondynka"? :-) No a Firefox czy Chrome?

    Nie blondynka. Nie-geek. Zwykły użytkownik, osoba zainteresowana tym
    by komputer wykonał dla niej jakąś pracę, a nie osoba której życie
    polega na dłubaniu w komputerze (albo która uczyniła sobie z tego hobby).
    Oni potrzebują interfejsu zaprojektowanego z myślą o wygodzie, z myślą
    o ich bezpieczeństwie, a nie o wydajności kosztem dwóch powyższych.
    Nie możesz założyć, że w korpo będa pracować sami admini, więc założenie
    przyjaznego ludziom oprogramowania to silny punkt.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl