    From: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Date: Thu, 9 Aug 2012 21:03:27 +0000 (UTC)
    <jvgu4h$rk9$1@inews.gazeta.pl> <jvjpba$206$1@inews.gazeta.pl>
    <5...@n...home.net.pl> <jvju8b$5n5$5@inews.gazeta.pl>
    <501d7e1e$1@news.home.net.pl> <s...@p...org>
    <501d9f6c$1@news.home.net.pl> <s...@p...org>
    <jvvj74$n0f$4@dont-email.me> <s...@p...org>
    <jvvvo7$rsn$1@dont-email.me> <s...@p...org>
    <k002bq$93j$1@dont-email.me> <s...@p...org>
    <k0087r$903$1@dont-email.me> <s...@p...org>
    <k00bkm$s8d$1@dont-email.me> <s...@p...org>
    <k00hqt$32a$1@dont-email.me> <s...@p...org>

    Dnia 09.08.2012 Wojciech Bancer <p...@p...pl> napisał/a:

    > A jak ją chcesz weryfikować? Ale popatrz z pozycji instytucji rządowej, która
    > musi się umieć potem przed podatnikiem wytłumaczyć.

    Działa/nie działa? ;-) Ale tak, budżetówka ma swoje prawa. Tu nie ma jak
    papier i stempel (nie na darmo w górnictwie słowo "stempel" oznacza
    podporę stropową, bez której się wszystko wali). Rzeczywiste umiejętności
    na niewiele się zdadzą.

    > I są to zawsze "success stories" zapewne, nie?

    Tak, oczywiście. Przecież tak napisałem.

    > Tak. W porównaniu do programów graficznych to trzeba się sporo nadłubać.

    Dobrze, że o tym nie wiem. Raz skonfigurowane i działa.

    A propos konsoli przypomniało mi się, jak to onegdaj potrzebowałem
    szybko skasować ca 20 płyt dvdrw. Polecenie w konsoli, strzałka w górę, Enter,
    zmiana płyty...
    No tak, ale to dłubanie pod maską. Nie to, co profesjonalny program z GUI,
    Menu/Płyta/Kasuj/Szybkie Kasowanie/Jesteś pewien/Tak/Działam/Zakończone/OK.
    I tak 20 razy.

    > Ale nijak nie dałbym tego softu używać ZU.

    Zmiana frontu z "brak dobrych programów" na "brak dobrych programów,
    które mogłaby obsługiwać blondynka"? :-) No a Firefox czy Chrome?

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.