  • Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Date: Thu, 9 Aug 2012 17:06:18 +0200

    On 2012-08-09, Dominik & Co <D...@g...pl.invalid> wrote:

    [...]

    > I to pokazuje, że w każdej konkretnie sytuacji tak będzie?

    To pokazuje że ryzyko wtopienia jest duże.
    A ryzyko też się przelicza na złotówki.

    > Bo statystycznie biorąc ja i mój pies mamy po trzy nogi.

    Ty i Twój pies nie stanowicie podmiotów o zbliżonej wielkości
    zatrudnienia / budżecie i infrastrukturze IT. Jesteście też
    za małą próbką statystyczną.

    > Bazę softu to się analizuje przed, nie po.
    > Jak jakiegoś softu na Linuksa nie ma, nie można go/nie opłaca się
    > napisać/przeportować to Linuksa w ogóle nie bierzemy pod uwagę.

    To jest założenie autora wątku, że Windows został wybrany bez analizy.
    Tego nie wiemy przecież.

    > No, XP a XP SP3 to niezupełnie to samo.

    Podobnie jak Ubuntu 10.04 to niezupełnie to samo co 10.04.3
    (m.in. w 10.04.3 w kernelu ec2 java nie wiesza systemu na twardo).
    Tym niemniej kompatybilność "w dół" w tych wdrożeniach jest bardzo duża,
    czego nie da się powiedzieć np. o różnicach między 10.04 a 12.04.

    > I znów ta sama uwaga, support sprawdza się _teraz_, tj. przed wdrożeniem.

    Ale skąd przypuszczenie że tego nie zrobiono? Skąd w ogóle przypuszczenie
    że linux był sensowną opcją wtedy kiedy w Policji decydowano się na wybór
    platformy?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl