    From: Dominik & Co <D...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto wtrynil policji winzgroze?!
    Date: Thu, 9 Aug 2012 05:41:11 +0000 (UTC)

    Dnia 06.08.2012 Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> napisał/a:

    > Raz postawiony linux działa, do momentu, aż nie trzeba coś mu
    > doinstalować, a po kilku latach jest problem, bo zbyt dużo rzeczy
    > powiązanych jest z jądrem i bibliotekami.

    Dobrze, że mój stary laptop z Lennym o tym nie wie i wciąż mogę
    mieć najnowszego Firefoksa i aktualnego flash playera ;-)
    A poważnie- to zależy. Nikt nie broni np. mieć statycznych
    wersji softu.

    > na raz postawiony windows, jesli tylko dla danej wersji windowsa
    > wychodzi dane oprogramowanie, instalujesz bez problemu.

    Nie zauwazyłeś przypadkiem, że sformułowanie "jeśli tylko dla danej
    wersji windowsa wychodzi dane oprogramowanie" neguje Twój argument?

    Równie dobrze (i zgodnie z prawdą!) można napisać "jeśli tylko
    dla danej wersji Linuksa wychodzi dane oprogramowanie, instalujesz
    bez problemu".

    --
    Dominik & kąpany (via slrn)
    Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.