  • 11. Data: 2005-10-14 14:03:37
    Temat: Re: kto napisze skarge do TK
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Postanowienie o umożeniu sprawy jest nieprawomocne, a ja międzyczasie
    złożyłem już 3 od 2004 wniosek o podjęcie zawieszonej sprawy.
    Prawnik, mający pełnomocnictwo który prowadził sprawę i zawiesił
    postępowanie zmarł, to moja wina, że nie złożył wnisku o wnowienie
    zawieszonego postępowania?
    Zmarli też składający apelacje, ja jestem 3 już następcą prawnym.

  • 12. Data: 2005-10-14 14:06:10
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    Sam bym napisał skargę, ale mi już jedną TK odrzucił , bo nie jestem
    adwokatem ,radcą prawnym.
    A nikt nie chce mi podpisać moją, za odpowiednim wynagrodzeniem.

    Złoże może wniosek o przynanie mi adwokata z urzędu, to on mi złoży czy
    podpisze.

  • 13. Data: 2005-10-14 17:27:17
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Adam Puzio napisał(a):
    > Postanowienie o umożeniu sprawy jest nieprawomocne, a ja międzyczasie
    > złożyłem już 3 od 2004 wniosek o podjęcie zawieszonej sprawy.

    to jak postanowienie o umorzeniu zostanie uchylone będziesz mógł wnosić
    o umorzenie postępowania

    > Prawnik, mający pełnomocnictwo który prowadził sprawę i zawiesił
    > postępowanie zmarł, to moja wina, że nie złożył wnisku o wnowienie
    > zawieszonego postępowania?

    a czyj to był pełnomocnik?

    KG

  • 14. Data: 2005-10-14 19:41:07
    Od: "Adam Puzio" <p...@a...pl>

    > to jak postanowienie o umorzeniu zostanie uchylone będziesz mógł wnosić
    > o umorzenie postępowania

    > a czyj to był pełnomocnik?

    Ja nie chce umożenia postępowania, chce by apelacja została rozpoznana co do
    istoty sprawy.

    NIeprawomocne postanowienie o umożeniu, jak SN uchyli to złoże 4 już wniosek
    o podjęciu zawieszonego postępowania.

    Bo jak skarb państwa moze wpisać się na mój dom po decyzji wywłaszczeniowej
    dekretowej bez orzeknięciu i wypłaceniu odszkodowania?

  • 15. Data: 2005-10-14 20:46:16
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Adam Puzio napisał(a):
    > Ja nie chce umożenia postępowania, chce by apelacja została rozpoznana co do
    > istoty sprawy.

    miało być będziesz mógł wnosić o podjęcie postępowania

    > NIeprawomocne postanowienie o umożeniu, jak SN uchyli to złoże 4 już wniosek
    > o podjęciu zawieszonego postępowania.

    jak uchyli...

    > Bo jak skarb państwa moze wpisać się na mój dom po decyzji wywłaszczeniowej
    > dekretowej bez orzeknięciu i wypłaceniu odszkodowania?

    bez odszkodowania? a jakie widzisz przeszkody?

    KG

  • 16. Data: 2005-10-14 21:16:41
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Fri, 14 Oct 2005 16:06:10 +0200, *Adam Puzio*
    <news:dioegm$ajv$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Złoże może wniosek o przynanie mi adwokata z urzędu, to on mi złoży czy
    > podpisze.

    Taaak, uważaj jak on już Ci złoży :D
    Najlepiej licz już na siebie i sam sobie napisz, podpisz i złóż.

    --
    Kaja

  • 17. Data: 2005-10-15 07:15:03
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Kaja napisał(a):
    > Taaak, uważaj jak on już Ci złoży :D
    > Najlepiej licz już na siebie i sam sobie napisz, podpisz i złóż.

    świetna rada
    masz pojęcie o czym piszesz?

    KG

  • 18. Data: 2005-10-15 21:49:09
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sat, 15 Oct 2005 09:15:03 +0200, *kam* <news:diqa16$jii$1@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

    > świetna rada
    > masz pojęcie o czym piszesz?

    Mam, bo już to "przechodziłam".
    Nie dostał w łapę "paru zł", to nawet mnie nie powiadomił, że sprawa się
    odbędzie już w innym sądzie (przenieśli ten Wydział). On dostał od sądu
    informację, a mnie o tym nie zawiadomił. Potem musiałam jechać taksówką do
    tego sądu, w którym już zaczęła się rozprawa, a ten pacan już siedział na
    sali.
    Niech szlag trafi wszystkich adwokatów z urzędu, bo człowiek (czyli ja, Ty)
    potrafi sam/a lepiej zadbać o swoje sprawy.

    --
    Kaja

  • 19. Data: 2005-10-15 22:18:16
    Od: " jb" <j...@g...pl>

    No sorry, czy myślisz, że dobry adwokat będzie firmował swoim nazwiskiem
    jakiegoś knota, i narażał je na szwank, a siebie na kompromitację?

  • 20. Data: 2005-10-15 22:19:42
    Od: " jb" <j...@g...pl>