    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto dziedziczy - zgłupiałem...
    Date: Wed, 18 Dec 2013 21:46:23 -0600

    Dezeusz wrote:

    > Notariusz? Czy jakiś pracownik kancelarii?
    > ... ale no dobra, wszystko jest możliwe - powinienem napisać, że u
    > notariusza jest po prostu dużo większa szansa na prawidłową informacje,
    > bo to ich chleb powszedni.

    notariusz
    z krwi i kosci. Zaden aysystent czy tym podobne
    raz przez telefon drugi raz wyluszczał mi osobiscie zawiłości dziedziczenia.

    Drugi raz ta sama historia.
    Pani notariusz twardo probowała mi wmówić, że nie mogę sporządzić aktu
    odrzucenia spadku bo minęło 6 miesiecy od smierci i w zaden sposob nie
    mogłem jej przekonać, że 6 miesiecy liczy się od momentu powołania na
    spadkobiercę a nie śmierci. A akt powołania na spadkobiercę trzymała w
    ręce bo sama go sporządziła dwa miesiace wczesniej.