  • Data: 2005-01-22 15:12:10
    Temat: Re: księgi wieczyste - le czasu ma sąd?
    Od: "Adam Iganowicz" <i...@w...pl.wytnij.to> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Johnson" <J...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:cstpag$nsf$1@news.onet.pl...
    > Nie ma ustawowego terminu. Powinien zrobić to bezzwłocznie. Praktycznie
    > wtedy gdy referendarz lub sędzia będzie miał trochę czasu.
    > Ale podobno sytuacja w księgach wieczystych się poprawia. W mniejszych
    > miastach średnia wynosi około 1 miesiąca.
    > A tak wogóle to pytałeś się w sądzie? Może zrzekłeś się doręczenia
    > zawiadomienia o wpisie, a oni już dawno wpisali.

    Nieeee. Dzwoniłem wczoraj i pani z rozbrajającą szczerością powiedziała, że
    "owszem, wniosek jest, ale jeszcze nikt się nim nie zajął" ;-)
    Ale chyba już wiem co zrobię - będę tam od poniedziałku codziennie dzwonił i
    pytał i za każdym razem będę się pani żalił, że za każdy kolejny miesiąc ich
    zwłoki muszę płacić bańkę ubezpieczenia, bo to kredyt hipoteczny... Może
    "zmęczenie materiału" przyniesie jakiś efekt. ;)

    No a tak w ogóle, to jeśli "bezzwłocznie" trwa kilka miesięcy, to nie jest
    to podstawa, żeby gdzieś złożyć skargę? Można podać sąd do sądu? ;-))
    AI