    From: "Artur Starz" <a...@m...argos1.com.pl.falszywy.adres>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: książeczka mieszkaniowa PKO
    Date: Fri, 15 Apr 2005 00:21:52 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@bjy226.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam...
    Chyba się nie da zwiększyć.. jest na to jakiś pokopany wzór i jakaś ustawa..
    nie pamiętam jaka, ale wiem że znajomy parę lat temu próbował walczyć ale
    nie udało mu się wiele osiągnąć
    Bez kombinacji możesz wyjąć wszystko bez premii gwarancyjnej ale że to ponad
    4 tys. to rozejżyj się w swoim otoczeniu czy ktoś nie buduje domu
    (rozpoczęta - co najmniej 20% zaawansowania) albo nie kupił w ostatnim
    czasie (max. 90 dni) mieszkania
    Jełśi tak to trzeba przepisać książeczkę na tą osobę (cesja to o ile
    pamiętam 70 zł) i wtedy ta osoba bierze kasę..
    jeden haczyk.. nie możesz przepisać tego wprost tylko po jakiejś "linii"
    rodzinnej np. moja żona swoją książeczkę przepisywała na mojego ojca i
    musiała ją przepisac najpierw na mnie (jedna cesja), a potem ja na ojca
    (druga cesja) - chodzi im o to żeby wyciągnąć jak najwięcej kasy..
    Ale dla 4 tysięcy to się opłaca ;-), kolega robił cesje poiprzez 8 osób
    ;-) - ale miała pani minę przy okienku..

    Pozdrawiam
    Artur Starz