eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo? › Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
  • Data: 2013-05-20 13:12:33
    Temat: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 20 May 2013 11:49:10 +0200, SJS napisał(a):

    > Że też znajdzie się zawsze jakiś dyżurny głupek..

    Bo napisał coś nie po twojej myśli?

    Banderola (z ostrzeżeniem jak najbardziej po polsku i dużymi literami) jest
    na opakowaniu telefonu. Ostrzeżenie jest na osobnym świstku. W umowie
    wytłuszczonym drukiem jest informacja, że smartfony mogą sobie ściągać coś
    z internetu, a za transfer operator chce kasiorę. Dodatkowo miałeś jeszcze
    jakiś pakiet internetowy typu, wedle nomenklatury Polkomtela, NonStop,
    czyli płaciłeś wspomniane 7 zł i po wykorzystaniu pakietu transfer spadał,
    ale opłaty nie były naliczane. Sam (ewentualnie przez upoważnioną osobę,
    jeden diabeł) zażyczyłeś sobie wyłączenia tego pakietu.

    Mam dobry dzień, więc skasowałem to, co przed chwilą napisałem w ramach
    podsumowania twojej lotności. Mój imiennik potraktował cię zbyt łagodnie.

    AK