eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo? › Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
  • Data: 2013-05-20 14:25:19
    Temat: Re: kruczki prawne umowy z Polkomtelem czy po prostu złodziejstwo?
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:519a125f$0$1267$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie udaj że nie wiesz, że to jest celowe działanie i dokładnie policzone
    > są straty wizerunkowe, pieniężne i inne... A chodzi tylko i wyłącznie o
    > kasę a nie o dbanie o dobro klienta.
    > Wyzyskanie błędu (aczkolwiek też karalne) jest teraz ubierane w piękne
    > słówka a ludzie którzy się takiemu wyzyskaniu poddali nazywani debilami
    > nie potrafiącymi czytać.

    Otóż to. Te telefony mają pre-instalowane oprogramowanie, które
    nie znalazło się tam w wyniku kaprysu przypadkowego informatyka,
    tylko zostało świadomie umieszczone. Do tego niekiedy rzeczywiście
    bardzo trudno do końca wyłączyć "internet" (vide mój poprzedni post)
    - a przecież mógłby być on domyślnie wyłączony, co jest zdecydowanie
    bezpieczniejszą opcją z punktu widzenia abonenta.

    W praktyce, abonament klienta staje się droższy o bliżej nieznaną kwotę.
    Moim zdaniem, to ewidentnie sprawa dla UOKiK, który niestety nie
    dość dobrze spełnia swoją rolę.