eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[kronika2prl] O odpowiedzialności funkcjonariuszy bajka krótka i gorzka › Re: [kronika2prl] O odpowiedzialności funkcjonariuszy bajka krótka i gorzka
    From: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [kronika2prl] O odpowiedzialności funkcjonariuszy bajka krótka i
    gorzka
    Date: Mon, 17 Oct 2011 09:20:42 +0200

    news:j7f2fg$51l$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl> napisał w
    > wiadomości news:j7f0mn$rkm$1@news.onet.pl...

    > To akurat byłoby trudne do przeskoczenia. Albo wyceniliby działkę
    > sąsiednią, ale wycenę wpisali na tej właściwej i sparwa by się rypła przy
    > sprzedaży. Albo sad by zastrzeżenie do KW nei wpisał, bo tytuł wykonawczy
    > by nie pasował do władającego. Różne cuda widziałem, ale to opsiane przez
    > inicjatora wątku śmierdzi mi na odległość pieniactwem.

    Moze byc tak jak piszesz ale sproboj tez zrozumiec czlowieka ze przychodzi
    do niego komornik (np przez pomylke) i nie wiadomo jak sie zachowywal wiec
    czlowiek mogl sie na prawde mocno zdenerwowac.
    Jako przyklad podam kare nalozona na Eurobank za zastraszanie klientow
    ktorzy nie splacaja kredytow.
    W tym kraju wszystko jest mozliwe.

    ps jak rozmawialem kiedy z jednym bylym sedzia to opowiadal on ze mial
    praktyke u sedziny ktora potrafila przywalic swiadkowi tym lancuchem
    sedziowskim jak widziala ze swiadek zaczyna klamac- nie certolila sie. Chodz
    akurat w jej postepowaniu to chyba nie bylo tak zle- dodam ze ta sedzina wg
    jego slow co roku dostawala dyplom z Ministerestwa SPrawiedliwosci za
    najmniejsza ilosc spraw przedluzajacych sie czy jak to sie nazywa (nie
    pamietam bo nie jestem prawnikiem)