    From: "Massai" <t...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [kronika2prl] Kratki i wpadki
    Date: Fri, 23 Jul 2010 08:27:18 +0000 (UTC)

    .B:artek. wrote:

> [...]
    NyqOB34%3D&Expir

    > Ja zawsze myślałem, że idąc do lokalu wyborczego wyborca wie na kogo
    > zagłosuje, a nie podejmuje decyzji w momencie otrzymania kartki do
    > głosowania. Dalej idąc tym tropem, wyborca nie wpatruje się i nie
    > przelicza powierzchni kratek dla kandydatów, nie analizuje kroku i
    > wielkości czcionki, którą wydrukowano ich nazwiska itd. Ale może to
    > zbyt proste myślenie... Niektórzy otrzymane karty do głosowania
    > zabierają do domu, inni zjadają, jeszcze inni coś na nich wypisują.

    Teoretycznie tak, ale chodzi o zasadę. Jeśli od niej raz odstąpisz (ze
    nie ma znaczenia wielkość czcionki), to w następnych wyborach będziesz
    miał na pierwszej stronie jednego kandydata czcionką 40, a na drugiej
    pozostałych, wszystkich wypisanych czcionką 1, tak że bez lupy nie
    rozczytasz, który jest który.

    No, ale oni się bronią tym że tylko nazwiska mają być tą samą czcionką,
    a nie kratki.

    Niezłym rozwiązaniem byłoby - pierwsza kratka przy nazwisku kandydata,
    jebutna, pozostałych 9 kandydatów ma kratki wielkości łebka szpilki,
    tak żeby się nie dało wstawić iksa przecinającego się wewnątrz kratki
    ;-)

    --
    Pozdro
    Massai