  • Data: 2016-09-08 16:28:47
    Temat: Re: kredyt na cudze dane
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:nqro0g$jlc$...@n...chmurka.net...
    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości
    >Ostatnio kilka poleconych listonosz po prostu wrzucił do skrzynki.
    >Oni sobie jakoś sami podpisują czy co?

    Z poczty ?
    Na moj gust, to panstwowa Poczta takich numerow nie robi, choc za
    listonoszy nie recze.
    Za to, kupuje cos na allegro, przychodzi "kurierem", i
    a) kurier dzwoni czy jestem w domu ... nie jestem, ale ze to drobiazg,
    to sie zgadzamy, ze ma wrzucic do skrzynki,
    b) kurier dzwoni, uzgadniamy odbior po godzinach, ale pyta, czy moze
    podpisac odbior juz teraz.
    Oj, cos mi sie widzi, ze DPD placi doreczycielom, jak dostarcza
    przed 17:00 ...
    c) kurier przysyla SMS, ze zostawil u sasiadow ...

    Ale to w sumie moze nawet lepiej:
    a) po powrocie pismo zobaczysz, jak wroci do sadu, to nawet nie wiesz
    o co chodzi.
    b) w razie sporu jest cudzy podpis na kwitku, mozna dochodzic od
    Poczty odszkodowania :-)

    J.