  • 1. Data: 2007-03-18 12:48:14
    Temat: kredyt
    Od: jola<j...@i...pl>

    W umowie kredytowej na zakup sprzętu komp.wypełnione sa błednie moje dane
    (litera w nazwisku, cyfra w numerze dowodu osobistego).Nie odebrałam osobiście
    sprzetu ze sklepu lecz zrobił to ktoś inny, który użytkował później sprzęt. nie
    spłacił on jednak rat i firma kredytowa odebrała mu sprzęt.Po 2 latach o spłatę
    reszty rat upomina się u mnie firma windykacyjna, której firma kredytowa
    przekazała dokumenty. Czy będę musiała spłacić kredyt?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2007-03-18 12:50:06
    Temat: Re: kredyt
    Od: KrzysiekPP <jimi@_NOSPAM_ceti.pl>

    > przekazała dokumenty. Czy będę musiała spłacić kredyt?

    Tak.

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2007-03-18 12:50:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    jola napisał(a):

    > Czy będę musiała spłacić kredyt?

    A zawarłaś umowę kredytową?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 4. Data: 2007-03-18 17:01:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jola wrote:
> [...]
    > reszty rat upomina się u mnie firma windykacyjna, której firma kredytowa
    > przekazała dokumenty. Czy będę musiała spłacić kredyt?

    Nie dość, że jesteś naciągaczką, to jeszcze piszesz za pośrednictwem
    spamerskiej strony "pomocprawna.info"... Idź i nie grzesz więcej.

  • 5. Data: 2007-03-18 18:16:43
    Od: KrzysiekPP <jimi@_NOSPAM_ceti.pl>

    Tak sobie wlasnie pomyslalem, ze duzo tu nie dopisalas ...

    Jakim cudem firma kredytowa odebrala sprzet, który stał u kogos innego ?
    Tak sobie po prostu weszli do cudzego mieszkania i wzieli ? Przeciez
    najpierw zaatakowali ciebie ...

    --
    Krzysiek, Kraków, http://kszysiek.xt.pl/