  • Data: 2021-10-08 23:47:58
    Temat: Re: kreda
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2021-10-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Marcin - weź proszę powiedz, że to znów daje znać o sobie specyficzne
    > kulsonie poczucie humoru pana nadkomisarza roberta.

    Jak się przyerdolili do rysunków, to ciąg dalszy z kuratorem nie wydaje
    się niemożliwy.

    > No dobra - powiedzmy pan robert ma po prostu... powiedzmy pisowskie
    > poczucie humoru, no ale kulsoneria czynnosci podjęła (zaraz - da się bez
    > podstawienia zarzutów rodzicom - bo przecież dzieciaki nie odpowiadają;)
    > - dalej podtrzymujesz że oni są normalni na umysłach?

    Mi się też do końca nie podoba robienie manifestów politycznych rękoma
    dzieci, przy czym MZ są dwie opcje: jeśli dzieci rzeczywiście robią to
    bo mają już takie poglądy, i druga, bo mamusia kazała. W pierszym
    przypadku oczywiście nie powinno być sprawy, ale w drugim... powiedzmy
    mam spore wątpliwości.

    Sama interwencja policji bo ktoś bazgrze coś kredą po chodniku to
    oczywiście kuriozum. Ciekawe tylko czy to już taki stan, że sami się do
    tego garną i uważaja za normę, czy też interweniują bo strach, że się
    narażą szefom biura.

    Nb. Rzepa też o tym pisze (więc niech AF nie pierniczy, że GW :) i też
    można między liniami wyczytać co o tym myślą.

    "Podinsp. Cisło dodała, że na miejscu zabezpieczono "narzędzia, którymi
    wykonano napisy"." :)

    https://www.rp.pl/policja/art18998381-domki-narysowa
    ne-kreda-przed-siedziba-pis-policja-zabezpieczyla-na
    rzedzia

    --
    Marcin