  • 1. Data: 2008-04-18 10:12:08
    Temat: kraj urodzenia a zmiany granic panstwowych
    Od: "jupik" <j...@...pl>

    Jaki kraj urodzenia mają wpisany w dokumentach osoby, które urodziły się
    np w Wilnie, czy Lwowie których tereny wtedy były Polską? Albo na
    terenie Prus Wschodnich, a dziś Kaliningrad-Rosja?

  • 2. Data: 2008-04-18 11:40:58
    Temat: Re: kraj urodzenia a zmiany granic panstwowych
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik "jupik" <j...@...pl> napisał w wiadomości
    > Jaki kraj urodzenia mają wpisany w dokumentach osoby, które urodziły się
    > np w Wilnie, czy Lwowie których tereny wtedy były Polską? Albo na terenie
    > Prus Wschodnich, a dziś Kaliningrad-Rosja?

    Kiedyś pisano ZSRR, ale formalnie powinno być napisane Polska, bo taki był
    stan faktyczny.

    Pozdrawiam Przemek

  • 3. Data: 2008-04-18 14:42:49
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jupik wrote:
    > Jaki kraj urodzenia mają wpisany w dokumentach osoby, które urodziły się
    > np w Wilnie, czy Lwowie których tereny wtedy były Polską? Albo na
    > terenie Prus Wschodnich, a dziś Kaliningrad-Rosja?

    To zależy do czego.
    Niektórzy chcą wg. stanu faktycznego.

  • 4. Data: 2008-04-18 15:46:01
    Od: " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > To zależy do czego.
    > Niektórzy chcą wg. stanu faktycznego.

    A dzisiaj w dokumentach masz wpisane jakie województwo położenia miejscowości
    urodzenia? ;)

  • 5. Data: 2008-04-18 16:04:30
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A w jakich dokumentach wymagają kraju urodzenia, a nie tylko miejsca (czyli miasta)?
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2008-04-18 17:23:12
    Od: "Am_i" <n...@o...pl>

> [...]
    > np w Wilnie, czy Lwowie których tereny wtedy były Polską? Albo na terenie
    > Prus Wschodnich, a dziś Kaliningrad-Rosja?

    A urodzeni w miejscowości o nazwie Stalinogród co podaja za miejsce
    urodzenia?

    Pozdrowienia
    Am=i

  • 7. Data: 2008-04-18 19:24:59
    Od: "::" <n...@n...pl>

    Nie ma kraju urodzenia w dowodzie jest miejsce urodzenia w starych dowodach
    wpisywali np Lwow obecne ZSRR

  • 8. Data: 2008-04-19 14:28:51
    Od: "jupik" <j...@...pl>

    Użytkownik " jb" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:fuafnp$f94$1@inews.gazeta.pl...

    > A dzisiaj w dokumentach masz wpisane jakie województwo położenia
    > miejscowości
    > urodzenia? ;)

    W starych dokumentach mam nazwę gierkowskiego województwa, ale dziś
    wpisaliby już nazwę nowego, 1 z 16. Mam na myśli akty urodzenia itp
    świadectwa, więc np Polska czy Ukraina(Lwów)? Pytam, bo jakiś niemiecki
    polityk urodził się w Prusach Wschodnich i podaje kraj urodzenia
    Niemcy(?)

  • 9. Data: 2008-04-19 14:29:23
    Od: "jupik" <j...@...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    >A w jakich dokumentach wymagają kraju urodzenia, a nie tylko miejsca
    >(czyli miasta)?
    > JaC

    Wymóg to jest pisania na grupach pod postem, a ja pytam o wystawiane
    dokumenty, świadectwa itp

  • 10. Data: 2008-04-19 14:31:43
    Od: "jupik" <j...@...pl>

    Użytkownik "Am_i" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jupik" <j...@...pl> napisał w wiadomości
    >

    > A urodzeni w miejscowości o nazwie Stalinogród co podaja za miejsce
    > urodzenia?

    To trochę inna sytuacja i podejrzewam, że potem wszystkim zmieniono na
    Katowice