  • 1. Data: 2008-04-18 08:15:06
    Temat: Zakup auta na FV i współwłaściciel
    Od: m...@w...pl

    Witam. Niedawno kupiłem auto zarejestrowane w Polsce do firmy (S.C) na
    fakturę VAT. W dowodzie rejestracyjnym figuruje 2 współwłaścicieli.
    Obaj sa wspólnikami w spółce. Fakturę sprzedaży podpisał jedynie jeden
    z nich - ten figurujacy w dowodzie rejestracyjnym jako
    wspołwłaściciel. I tu zaczynają się schodki ponieważ przy próbie
    rejestracji baaardzo miłe panie w WK żądaja odemnie 2 wpisów do
    ewidencj obu spólników (przedstawiłem im tylko wpis osoby która
    podpisała faturę). Czy ta faktura stanowi w świetle prawa dowód
    własności pojazdu?