  • 31. Data: 2008-01-12 20:40:12
    Temat: Re: kradzież prądu
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Jasne, pójdę i go zabiję.... Dobry pomysł.

    nie no powaznie, czytasz statut, gadasz z sasiadami, organizujecie zebranie,
    glosujecie wniosek i po temacie

    czasami na walnym wystarczy lekka awanture zrobic i tez dziala

    Icek

  • 32. Data: 2008-01-12 22:51:27
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z sobota, 12 styczeń 2008 21:40
    (autor Icek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fmb8dc$vfa$1@node1.news.atman.pl>):

    > nie no powaznie, czytasz statut, gadasz z sasiadami, organizujecie
    > zebranie, glosujecie wniosek i po temacie

    Jaaasne...

    > czasami na walnym wystarczy lekka awanture zrobic i tez dziala

    Wiesz, a może sprawą by się zajęły niebieskie? W końcu to ich działka.
    Prezes to sprawa wtórna. A niebieskie dostali zgłoszenie kradzieży, dostali
    dokładny opis jak złapać przestępcę i nawet nie raczyli dupy ruszyć. Ba!
    Nie raczyli nawet odpowiedzieć że mają mnie w dupie. Za pierwszym razem
    dostałem odpowiedź, że przekazują do sekcji kryminalnej. Za drugim już
    nawet kawałka odpowiedzi nie było.

    Zresztą niedawno wypisywałem moje kontakty z prokuraturą w sprawie gościa,
    który mi ukradł 100zł, a także reakcję zabrskiej policji na włamanie do
    mojego mieszkania (a raczej brak reakcji, bo stwierdzenie ,,przyjdź pan do
    nas to spiszemy protokół'' reakcją bym nie nazwał).

    Generalnie więc nie ściemniaj mi tu o prezesie, bo prezes prezesem, a te
    france za moją kasiurę se siedzą po komendach i trzynasty posterunek
    odstawiają...

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 33. Data: 2008-01-12 22:53:19
    Od: Tristan <n...@s...pl>

> [...]

    Generalnie więc nie ściemniaj mi tu o prezesie, bo prezes prezesem, a te
    france za moją kasiurę se siedzą po komendach i trzynasty posterunek

    Zresztą jeden policjant (z innego miasta niestety) obiecywał interwencję,
    ale też jego zabiegi spełzły na niczym. Zabrskie gliny to obraz nędzy i
    rozpaczy.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 34. Data: 2008-01-13 01:04:17
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 12.01.2008 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > Zresztą jeden policjant (z innego miasta niestety) obiecywał interwencję,
    > ale też jego zabiegi spełzły na niczym. Zabrskie gliny to obraz nędzy i
    > rozpaczy.

    Składałeś skargi?

    --
    Marcin

  • 35. Data: 2008-01-13 01:18:24
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 13 styczeń 2008 02:04
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <h...@z...router>):

    komu?

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 36. Data: 2008-01-13 01:36:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 13.01.2008 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > W odpowiedzi na pismo z niedziela, 13 styczeń 2008 02:04
    > (autor Marcin Debowski
    > komu?

    Pewnie bezpośrednim przełożonym ww, lub w jednostce nadrzędnej - zerknij
    do archiwum. Nie znam się na tym, ale pamiętam, że było parę razy na
    grupie.

    --
    Marcin

  • 37. Data: 2008-01-13 09:21:11
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Pewnie bezpośrednim przełożonym ww, lub w jednostce nadrzędnej - zerknij
    > do archiwum. Nie znam się na tym, ale pamiętam, że było parę razy na
    > grupie.

    ehh, naucz sie dzialac skutecznie. Niebieskich powinienes zrozumiec bo ilosc
    dziwnych zgloszen maja nadmiar (co ich nie tlumaczy ale ...).

    Sadze, ze prad jest kradziony SM a nie Tobie wiec nie jestes strona w tym
    postepowaniu i dlatego moga Cie zlewac. Jakby SM zglosila sprawe to co
    innego.

    Z doswiadczenia wiem, ze jak we WRO sie zglosi to wpadaja, prosza cie (bo
    sami nie maja) o zrobienie zdjec, zabieraja koloesia oraz Ciebie na
    komisariat, czynnosci i po temacie

    Skargi do instytucji nadrzednej (np. Komenda Wojwwodzka) daje dobre efekty.

    Icek

  • 38. Data: 2008-01-13 10:19:54
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 13 styczeń 2008 10:21
    (autor Icek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fmclb2$2m1$1@node2.news.atman.pl>):

    > Sadze, ze prad jest kradziony SM a nie Tobie wiec nie jestes strona w tym
    > postepowaniu i dlatego moga Cie zlewac. Jakby SM zglosila sprawe to co
    > innego.

    Taaaaaaaaa.... SM płaci za prąd na korytarzu z utrzymywanej przez Caritas
    fundacji ,,Wesprzyj złodzieja''.

    > Z doswiadczenia wiem, ze jak we WRO

    Wro?

    > sie zglosi to wpadaja, prosza cie (bo
    > sami nie maja) o zrobienie zdjec, zabieraja koloesia oraz Ciebie na
    > komisariat, czynnosci i po temacie

    No właśnie. Z tym zabieraniem mnie to jakoś nie jestem przekonany. Ja mam
    samochód, mieszkanie... Żula wypuszczą za parę godzin i już nie będę miał.

    > Skargi do instytucji nadrzednej (np. Komenda Wojwwodzka) daje dobre
    > efekty.

    Spróbuję.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl

  • 39. Data: 2008-01-13 10:28:28
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    > Taaaaaaaaa.... SM płaci za prąd na korytarzu z utrzymywanej przez Caritas
    > fundacji ,,Wesprzyj złodzieja''.
    formalnie to SM placi i nikogo nie interesuje kto naprawde za to placi.
    Kradnacy kradnie SM

    > Wro?
    Wroclaw ?

    > No właśnie. Z tym zabieraniem mnie to jakoś nie jestem przekonany. Ja mam
    > samochód, mieszkanie... Żula wypuszczą za parę godzin i już nie będę miał.

    ehh, to jak nie chcesz im pomoc to co masz pretensje. Pomoz a moze
    osiagniesz efekt.

    Icek

  • 40. Data: 2008-01-13 12:16:02
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z niedziela, 13 styczeń 2008 11:28
    (autor Icek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <fmcou2$8kb$1@node1.news.atman.pl>):

    > ehh, to jak nie chcesz im pomoc to co masz pretensje. Pomoz a moze
    > osiagniesz efekt.

    Wiesz, idź się leczyć. Dostali materiał dowodowy na tacy, dostali przestępcę
    na tacy... I ja mam jeszcze zdrowiem i życiem się narażać, żeby im go
    złapać? Nie trolluj.

    --
    Tristan
    napisz tu: w...@g...biz.pl i...@k...com.pl