  • Data: 2015-02-09 14:35:34
    Temat: Re: kradzież nieruchomosci?
    Od: the_foe <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-09 o 13:45, Gotfryd Smolik news pisze:

    > Od tego samego, od czego jest każde ubezpieczenie OC: od zapłacenia
    > za szkody, do którego to odszkodowania byłby zobowiązany notariusz.

    w rzeczonym przypadku, zeby uznać szkodę z winy notariusza, trzeba by
    było miec ten dowód na podstawie którego uznał tożsamość człowieka. No i
    kólko sie zamyka bo notariusz doskonale wie, ze jak się pomyli to i tak
    niczego mu nie udowodnią bo oszust pierwsze co robi to niszczy fałszywy DO.
    Ja dalej uwazam, ze sam fakt ze ktos kupuje nieruchomosc warta miliony
    bez zadnego researchu (nawet typu YP, telefon i internet), nawet czesto
    nie biorąc DO sprzedawcy do ręki powinien z automatu być uznawany przez
    sąd za działąjącego w złej wierze. Bo jezeli rzeczywiscie sa wsród nas
    tacy krezusi o tak niskim IQ to powinni być karani za prowokowanie
    takich oszustw. Przypomina mi sie dokłądni taki sam numer
    przeprowadzony na mieszkaniu. Oszusci zostali na etapie słupa, bo trudno
    było im sprzedać mieszkanie bez pokazywania go od srodka. Ja jestem
    tylko ciekaw jakby jednak znalazłby sie taki artysta? Co dla sądu byłoby
    ważniejsze: osławiona wiara publiczna w KW czy wymóg przestrzegania
    elementarneych zasad współżycia społecznego?

    --
    @foe_pl