  • Data: 2015-02-09 14:51:07
    Temat: Re: kradzież nieruchomosci?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-02-09 o 14:47, the_foe pisze:

    > developera.

    Dokładnie zrobiony research nic nie da - developer kupuje od właściciela
    ujawnionego w KW i wszystkie dokumenty są ok. Przecież na etapie
    sprzedaży do developera nie mamy żadnych oznak oszustwa.

    > Chyba, ze jestes jednym z tych co uważa, ze nalezy chwytać
    > okazję jesli prawo pozwala golić frajerów.

    Jestem tym, który myśli i podchodzi bez emocji do sprawy, a nie ruzca
    głodne gazetowe kawałki.

    --
    Liwiusz