  • Data: 2016-12-29 16:13:47
    Temat: Re: kradziez dowodu
    Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .12.2016 o 11:59 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    ziez-dowodow-osobistych-z-usc/j7n6xb4

    > Jak widac - mozna.
    >
    > A ze jako prawnik

    :O
    Naprawdę?
    "Aplikacja" na pl.soc.prawo jest poza przepisami i "nie stanowi"...

    http://mediumpubliczne.pl/2016/07/bezrobotny-prawnik
    -prestizowy-zawod-przezywa-kryzys/

    Niech Liwiusz wybaczy, ale jeśli środowisku nie pomaga, to niech
    przynajmniej nie szkodzi.
    Ciągle mam na myśli oświadczenia majątkowe sędziów.

    --
    Trefniś