  • 1. Data: 2004-12-22 02:26:14
    Temat: kot w pudelku
    Od: ajron <a...@w...usunto.pl>

    Witam!

    Sytuacja hipotetyczna. Kupuje rzecz w pudelku, na ktorym zamieszczone sa
    rozne informacje. Czy w momencie kupna zobowiazuje sie do przestrzegania
    informacji zawartych na pudelku (tak jakbym podpisywal umowe lub jakis
    rodzaj licencji) czy moge potraktowac to jako informacje lub instrukcje
    tylko do mojej wiadomosci, do ktorych niezastosowanie skutkowaloby co
    nawjwyzej utrata gwrancji?

    Pozdrawiam,
    Ajron.

    --
    /* Nie wyszedl Ci produkt?
    Zadbaj o jego reklame! */

  • 2. Data: 2004-12-22 09:46:55
    Temat: Re: kot w pudelku
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 22 Dec 2004 02:26:14 +0000 (UTC), ajron napisał(a):

> [...]
    > rodzaj licencji) czy moge potraktowac to jako informacje lub instrukcje
    > tylko do mojej wiadomosci, do ktorych niezastosowanie skutkowaloby co

    Jeżeli na pudełku jest instrukcja lub zastrzeżenia a się nie zastosujesz to
    np. sprzedawca (jeżeli się dowie) może odmówić uznania gwarancji/reklamacji
    z powodu niezgodności z ofertą - nieprawidłowe używanie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Internet Explorer służy do przeglądania zawartości internetu

  • 3. Data: 2004-12-22 11:02:52
    Od: ajron <a...@w...usunto.pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> wrote in

    > Jezeli na pudelku jest instrukcja lub zastrzezenia a sie nie
    > zastosujesz to np. sprzedawca (jezeli sie dowie) moze odmówic uznania
    > gwarancji/reklamacji z powodu niezgodności z ofertą - nieprawidlowe
    > uzywanie.

    To rozumiem - nie czytajac zalecen/zastrzezen dzialam na swoja niekorzysc,
    tracac gwarancje na dany produkt. Ale mam chyba prawo (o ile prawa nie
    lamie) uzywac przedmiot niezgodnie z przeznaczeniem? Informacje zawarte na
    opakowaniu nie sa chyba dla mnie wiazace? Nie musze chyba w ogole tych
    informacji czytac (tracac co najwyzej prawo do reklamacji)?

    Pozdrawiam,
    Ajron.

    --
    /* Nie wyszedl Ci produkt?