  • 1. Data: 2003-09-22 20:46:05
    Temat: koszty rozprawy - POMOCY!!!
    Od: "grigor" <g...@t...pl>

    Witam
    Mam taki oto problem, mianowicie otrzymalem wezwanie z sadu do zaplaty
    kosztow rozprawy. Jaki mam termin na wplate kasy?? (na wezwaniu niepisze:((.
    A drugi problem to czy moge sie ubiegac o rozratowanie tego?? i ewentualnie
    jakie argumenty podac we wniosku najlepiej???
    Szukalem na googlach, nieznalazlem:( wiec jak bylo to sorx...

  • 2. Data: 2003-09-22 20:48:07
    Temat: Re: koszty rozprawy - POMOCY!!!
    Od: "grigor" <g...@t...pl>

    Użytkownik "grigor" <g...@t...pl> napisał w wiadomości
    , mianowicie otrzymalem ubiegac o rozratowanie tego?? i ewentualnie
    > jakie argumenty podac we wniosku najlepiej???
    > Szukalem na googlach, nieznalazlem:( wiec jak bylo to sorx...

    aha no i zapomnialem dodac, o ile rat mozna sie ubiegac??
    zaznaczam ze pracuje:) ale koszty sa spore prawie 800zl:(

  • 3. Data: 2003-09-22 22:41:26
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik grigor <g...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bknn64$tb4$...@a...dialog.net.pl...

> [...]
    > >
    > aha no i zapomnialem dodac, o ile rat mozna sie ubiegac??
    > zaznaczam ze pracuje:) ale koszty sa spore prawie 800zl:(

    na wezwaniu powinno być podane do kiedy masz wpłacić należna kwotę , można
    wnioskować o rozłożenie na raty , przedstawiając sytuacje i zaświadczenie o
    dochodach i inne dowody na poparcie wniosku , można wnioskować np. o 8 rat
    lub 4 no nie wiem :) taki wniosek wpłynie do przewodniczącego wydziału
    następnie zostaniesz poinformowany o decyzjach i ponownym wezwaniu ustalonej
    raty ...sprawdź dokładnie wezwanie

    Sandra

  • 4. Data: 2003-09-22 23:56:52
    Od: "grigor" <g...@t...pl>

    Użytkownik "Sandra" <S...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > lub 4 no nie wiem :) taki wniosek wpłynie do przewodniczącego wydziału
    > następnie zostaniesz poinformowany o decyzjach i ponownym wezwaniu

    no tak i tu jest problem.... poniewaz narazie pracuje na okresie probnym i
    zadnych zaswiadczen niedostane (niechce brac). Mam jedynie wplaty za
    szkole:))
    Co do terminu to znalazlem:) zostalo 20dni :p
    Bede musial wyslac wniosek bez wszystkich "dowodow"
    ale czy to przejdzie??

  • 5. Data: 2003-09-23 02:10:27
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik grigor <g...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bko280$79c$...@a...dialog.net.pl...
    > Bede musial wyslac wniosek bez wszystkich "dowodow"
    > ale czy to przejdzie??

    obawiam sie ,ze nie

    Sandra

  • 6. Data: 2003-09-23 07:40:41
    Od: "grigor" <g...@t...pl>

    > Użytkownik grigor <g...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:bko280$79c$...@a...dialog.net.pl...
    >
    > obawiam sie ,ze nie

    a jesli bym powiedzial ze niepracuje, to czy jest szansa ze sad to
    sprawdzi???

  • 7. Data: 2003-09-23 09:53:07
    Od: "Sandra" <S...@w...pl>

    Użytkownik grigor <g...@t...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bkotdl$359$...@a...dialog.net.pl...

    > a jesli bym powiedzial ze niepracuje, to czy jest szansa ze sad to
    > sprawdzi???

    myślisz ,ze tam naiwni pracują ?:) zobowiążą cię do przedłożenia
    zaświadczenia o tym ,ze jesteś bezrobotny bez prawa do zasiłku ale spróbować
    możesz jeśli w twojej sprawie nie było zaświadczenia o dochodach , nie
    przedkładałeś to SA jakieś szansę rozłożenia na raty ale nie gwarantuje
    ponadto sąd mimo Twojej propozycji podejmie decyzje co do ilości rat ...

    Sandra

  • 8. Data: 2003-09-23 10:31:25
    Od: "grigor" <g...@g...pl>

> [...]

    > przedkładałeś to SA jakieś szansę rozłożenia na raty ale nie gwarantuje
    > ponadto sąd mimo Twojej propozycji podejmie decyzje co do ilości rat ...

    eh zrobie tak ze napisze we wniosku ze jestem na okresie probnym i niemoge
    przedlozyc zaswiadczenia o zarobkach (bo mi niedadza), jednoczesnie
    przedstawie zaswiadczenie ze szkoly. 2 mozliwoscia jest to ze niepowiem ze
    pracuje, na rozprawie i tak juz mowilem ze niepracuje i niemam dochodow,
    wiec jest to pewnie zanotowane.

    ok dzieki wielkie za pomoc, Pozdrawiam!!