    From: piili <r...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: korzystanie z wewnętrznego parkingu
    Date: Tue, 24 Aug 2010 14:06:48 -0700 (PDT)

    > Ale jak myślisz, czemu to jest "miejsce tylko dla mieszkańców"?

    no ja tu pomieszkuję, płacę za ten czas kiedy tu jestem. a miejsce
    jest takowym żeby było opłacane. jak wspomniałam, nie mogę tego robić,
    gdyż to dla mnie za drogo. ale nie w tym rzecz.

    > Do listy powyżej można jeszcze dopisać mechanika i kogoś kto się zajmuje
    > usuwaniem nieprzyjemnego zapachu z samochodu. Niestety niektóre środki
    > bazujące na chemii organicznej i produktach przemiany materii np. kotów
    > strasznie ciężko wywabić z auta jeśli np. przypadkiem dostaną się do
    > wlotów powietrza.

    nie mogę tego zrozumieć dlaczego wasze metody cieszą się takim
    uznaniem. nie można kartki zostawić na samochodzie żeby wyjaśnić z
    właścicielem sprawę? trzeba komuś koniecznie zniszczyć mienie, sprawić
    kłopot i zwalić na niego poważne nieraz koszty? i tak jest dobrze?

    > A tak serio to nie prościej wynająć to miejsce jeśli jest do wzięcia?

    prościej, ale tego nie zrobię z w/w względów. nie wiem czy większe
    ryzyko jest w związku z tym parkować tutaj (w zamykanej na noc i
    niedziele "studni"), czy na ulicy, gdzie nie widzę auta z okna. a moze
    w ogole nie mam prawa parkowac w nie-swoim miescie? moze mam stawiac
    auto 500 km stąd - pod domem?