  • 1. Data: 2002-12-17 07:25:59
    Temat: kopcacy komin
    Od: "Kafarov" <k...@S...wikings.pl>

    Co mozna uczynic w takiej sytuacji jak w budynku "obok" bardzo czesto i
    nagminnie od lat ktos pali jakies smierdzace rzeczy i bardzo mocno truje
    powietrze ? ze na podworku, jak i w budynku wszedzie czuc taki smrod, ze az
    glowa boli i nic nie idzie zrobic, bo okna tez nie mozna otworzyc. Dodam, ze
    jest to budynek maly, jedna klatka. I latwo byloby zidentyfikowac kto to
    pali. Czy sa jakies przepisy obejmujace takie rzeczy ? i co mozna w takim
    przypadku zrobic ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2002-12-17 07:45:34
    Temat: Re: kopcacy komin
    Od: "Zygmunt Kałuża" <e...@h...pl>

    Użytkownik "Kafarov" <k...@S...wikings.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pali. Czy sa jakies przepisy obejmujace takie rzeczy ? i co mozna w takim

    Zgłosić do Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska.

    Z.K.

  • 3. Data: 2002-12-17 09:25:29
    Od: "SOTB" <k...@z...pl>

    Dodam,
    > Zgłosić do Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska.
    >
    > Z.K.

    Słusznie, W mojej miejscowości był gość, który też tak smrodził. Dostał
    wysoką grzywnę i był spokój.

    SOTB

  • 4. Data: 2002-12-18 20:51:02
    Od: "esseirion" <e...@g...pl>

    > Słusznie, W mojej miejscowości był gość, który też tak smrodził. Dostał
    > wysoką grzywnę i był spokój.
    >
    > SOTB

    U moim rodzinnym domu tez tak jest a co ciekawsze obok jest komisariat i
    maja czesto darmowa zaslone dymna :P Facet ma warsztat (nielegalny ) i pali
    w piecu szmaty od oleju, opony i takie tam rozna, na dodatek nie mieszka na
    swojej posiadlosci, tzn mieszka i nie placi podatkow od kilkunastu lat, dlug
    jest duzy a ze jest to rodzina to policja go nie wywalila, a urzad miasta co
    roku wylosowuje sobie kogos innego kto dostaje nakaz zaplacenia jego
    dlugow.....

    I jak na razie nie dostal wysokiej grzywni i spokoju nie ma ....
    I co wy na to ?

    pozdrawiam esse

  • 5. Data: 2002-12-19 08:07:47
    Od: "mer" <b...@n...pl>

    Użytkownik "esseirion" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > dlugow.....
    >
    > I jak na razie nie dostal wysokiej grzywni i spokoju nie ma ....

    A my na to, że jak tam takie niedojdy mieszkaja co o swoje interesy nie potrafia
    zadbac to dobór
    naturalny je usunie ze zdrowego społeczeństwa i bedzie spokój.

    mer

  • 6. Data: 2002-12-20 07:24:26
    Od: "esseirion" <e...@g...pl>

    > A my na to, że jak tam takie niedojdy mieszkaja co o swoje interesy nie
    potrafia zadbac to dobór
    > naturalny je usunie ze zdrowego społeczeństwa i bedzie spokój.
    >
    > mer

    I hope that to bylo do tego goscia co nie placi a nie do mojej rodzinki. A i
    zapomnialam dodac ze ten gosc ma 5 dzieci i ciezko go tak po prostu wykopac
    na ulice ....zal dzieciakow .

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2002-12-20 17:06:04
    Od: "mer" <b...@n...pl>

> [...]
    > zapomnialam dodac ze ten gosc ma 5 dzieci i ciezko go tak po prostu wykopac

    Domyśl się.