  • Data: 2009-06-26 16:01:20
    Temat: Re: kontrola podczas wyjścia z zakładu pracy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w
    wiadomości news:aocdh6-qqq.ln1@ziutka.router...
    > Wolno im ograniczyć czyjeś posiadanie w ten sposób?

    Nie, ale bramy taranować nie będziesz przecież.

    > Rozumiem, że gdy ochrona wzywa policję a delikwent się w tym czasie
    > próbuje oddalić to może już zostać zatrzymany, bo nieco większe
    > podejrzenie juz jest? Pytam, bo jest jeden dobry patent stosowany przez
    > policje w niektórych krajach: przywiązują oni odpowiednią miarkę do wagi
    > sprawy i do czegoś takiego przyjechaliby pewnie po 3-4h.

    No właśnie nie. nie ma nigdzie napisane, ze niezatrzymany delikwent ma
    czekać na Policję, więc na dobrą sprawę spokojnie może się oddalić. Teraz
    ruch jest po stronie ochrony. może gościa zatrzymać, ale musi coś tam w tę
    notatkę służbową wpisać. W sklepie prościej, bo napiszą, ze widzieli, iż
    gość coś do kieszeni wkładał. Rzecz nie do zweryfikowania. Ale w zakładzie,
    gdzie z portierni najczęściej zakładu nie widać, to wcale nie takie proste.