    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kontrola podczas wyjścia z zakładu pracy
    Date: Fri, 26 Jun 2009 07:10:34 +0800
    Sender: a...@n...agh.edu.pl

    Dnia 25.06.2009 Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Rzecz problematyczna. Z samochodem sprawa łatwiejsza, bo bramy nie otworzą.

    Wolno im ograniczyć czyjes posiadanie w ten sposób?

    > Ale co z pieszym? Ochroniarz może zatrzymać osobę w razie podejrzenia
    > popełnienia czynu zabronionego, bo inaczej przekracza swoje uprawnienia i
    > bezprawnie kogoś pozbawia wolności.
    > Inna sprawa, ze jestem zdania, ze takie uprawnienie powinno zostać dla
    > służb ochrony dodane do ustawy po prostu, bo wydaje mi się sensowne i
    > zasadne.

    Rozumiem, że gdy ochrona wzywa policję a delikwent się w tym czasie
    próbuje oddalić to może już zostac zatrzymany, bo nieco większe
    podejrzenie juz jest? Pytam, bo jest jeden dobry patent stosowany przez
    policje w niektórych krajach: przywiązują oni odpowiednią miarkę do wagi
    sprawy i do czegoś takiego przyjechaliby pewnie po 3-4h.

    --
    Marcin