  • 1. Data: 2007-01-15 11:22:37
    Temat: konto bankowe
    Od: "ktos" <k...@q...pl>

    Proszę o pomoc w uzyskaniu informacji na temat przymusu zakładania kont
    bankowych na firmę. Wyczytałem w biuletynie e-Małe i Średnie Firmy (art. nie
    był rozszerzony) , że od pewnego czasu nie wymagane jest zakładanie tych
    kont, ale banki zastawiają Sie prawem
    bankowym twierdzą, że takie konta trzeba zakładać. Szukałem w googlach, ale
    nic ciekawego nie znalazłem. Ponadto miałem kilka podpowiedzi z Grup
    Dyskusyjnych, ale nic ciekawego mi nie podpowiedziano.
    Pozdrawiam. jomiecz

  • 2. Data: 2007-01-15 11:31:09
    Temat: Re: konto bankowe
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 15 Jan 2007 12:22:37 +0100, ktos napisał(a):

> [...]
    > nic ciekawego nie znalazłem. Ponadto miałem kilka podpowiedzi z Grup
    > Dyskusyjnych, ale nic ciekawego mi nie podpowiedziano.

    1. Nie ma przymusu posiadania jakiegokolwioek konta bakowego.

    2. Prawo wymaga aby wszystkie podatki oraz należności między firmami
    powyżej pewnych kwot były płacone i otrzymywane przelewem.

    3. Regulaminy większości rachunków osobistych (nie firmowych) zawierają
    zakaz wykorzystywania ich do celów wykonywania i otrzymywania płatności z
    tytułu działalności gospodarczej.

    Wnioski wyciągnij sam.

  • 3. Data: 2007-01-15 11:37:15
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ktos" <k...@q...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nic ciekawego nie znalazłem. Ponadto miałem kilka podpowiedzi z Grup
    > Dyskusyjnych, ale nic ciekawego mi nie podpowiedziano.

    Przedwczoraj zadałeś te same pytanie.