  • 1. Data: 2007-01-15 10:45:09
    Temat: Prawo spadkowe- kto i w jakich częściach dziedziczy?
    Od: wombi <w...@n...pl>

    7 rodzeństwa - A,B,C,D,E,F,G. Ich rodzice już nie żyją. W 2007r. umiera
    osoba A - przez całe życie była niezamężna i nie miała dzieci.Nie
    zostawiła testamentu.
    W 1981 zmarł brat jeden z braci A czyli osoba B, która również nie miała
    dzieci.
    W 1984r. zmarła siostra czyli osoba C.Miała 3 dzieci.
    W 1987r. zmarł brat czyli osoba D.Również miał 3 dzieci. Żyją E,F i G.
    Kto i w jakich częściach dziedziczy po osobie A?
    E,F i G dostają po 1/5 a każde z dzieci C i D po 1/15?

  • 2. Data: 2007-01-15 15:35:53
    Od: "paola" <p...@w...pl>

    według mnie zostało to obliczone perfekcyjnie:)