  • 1. Data: 2004-12-31 08:10:12
    Temat: koniecznosc ewakuacji klientow przy zagrozeniu wybuchu bomby
    Od: "Pawel" <k...@o...pl>

    Witam

    Rzecz dziala sie w Lodzi, w najwiekszym centrum handlowym - Galeria Lodzka.
    Ok. 16 Policja otrzymala telefon, ze w budynku jest podlozona bomba.
    Natychmiast sprawnie zablokowali okoliczne ulice, perfekcyjnie paralizujac
    miasto. Natomiast klienci, ktorzy byli w srodku, nie zostali powiadomieni o
    podlozeniu bomby ani w ogole zadne kroki nie zostaly przedsiewziete w celu
    ich ewakuacji. Co wiecej, nowi klienci oczywiscie mogli spokojnie wchodzic
    do budynku, wprawdzie tylko jednym z 3 wejsc.

    Jest o tym artykul w GW:
    74&v=2&s=0

    Ja rowniez bylem w srodku i mam na to dowod w postaci paragonu, na ktorym
    jest data i godzina sprzedazy. Czy mozna oskarzy Galerie o spowodowanie
    zagrozenia zycia (czy cos podobnego)?

    PK

  • 2. Data: 2004-12-31 09:05:54
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > jest data i godzina sprzedazy. Czy mozna oskarzy Galerie o spowodowanie
    > zagrozenia zycia (czy cos podobnego)?

    Raczej o cos podobnego ;-)

  • 3. Data: 2004-12-31 09:22:42
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 31 Dec 2004 09:10:12 +0100, Pawel naskrobał(a):

> [...]
    >
    > Ja rowniez bylem w srodku i mam na to dowod w postaci paragonu, na ktorym
    > jest data i godzina sprzedazy. Czy mozna oskarzy Galerie o spowodowanie

    jakie szkody poniosłeś - wyrwało ci rękę z wrażenia jak się o tym
    dowiedziałeś czy co?

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-12-31 10:15:27
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Sebol wrote:
    > jakie szkody poniosłeś - wyrwało ci rękę z wrażenia jak się o tym
    > dowiedziałeś czy co?

    a jakie to ma znaczenie?

    KG

  • 5. Data: 2004-12-31 10:57:55
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 31 Dec 2004 11:15:27 +0100, kam naskrobał(a):

    dla niego wieksze niż dla nas.

  • 6. Data: 2004-12-31 11:07:31
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > a jakie to ma znaczenie?

    Zasadnicze ;-)

  • 7. Data: 2004-12-31 11:24:06
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Sebol wrote:
    > dla niego wieksze niż dla nas.

    przecież nie pisał, że chce dostać odszkodowanie...

    KG

  • 8. Data: 2004-12-31 12:45:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    Po pierwsze sklep tej bomby raczej nie podkładał, więc trudno, by go za
    spowodowanie zagrożenia karać. A nie informowano klientów pewnie w obawie
    przed paniką. Mogła by zabić o wiele więcej ludzi, niż ta malutka bomba.