  • Data: 2020-04-05 17:59:42
    Temat: Re: koniec Gersdorf [Wybór Prezesa SN trzeba przełożyć (w interesie Gersdorf)]
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > A szpitale twierdzą coś innego. komu chcesz wierzyć?

    to była ironia...

    > Oddychać przez maskę umiesz? To niestety nie zostaje na tej masce.
    > Zwłaszcza jak Ci na nią ktoś napsika "z zewnątrz". Wciągniesz to bez
    > problemu. No chyba że masz taką z filtrem, ale taka to już nie jest
    > po 2.50 w aptece.

    Dlatego mowie o zakrywaniu twarzy własnie po to zeby nikt nie nakichał!
    Znaczy nie chronimy siebie a wszystkich innych w okolo.
    O tym dokładnie mowie i to powinno byc dawno w zaleceniach.
    Nie tyle uzywanie maseczek co ZAKRYWANIE UST CZYMKOLWIEK!

    > No właśnie. Czymkolwiek. Nie trzeba kupować do tego maseczek.
    > Kupowanie jednorazowych maseczek to już fenaberia (żeby poczuć się
    > lepiej że "coś się robi"). Szalik, czy chustę pożesz chociaż wyprać.

    Ano własnie!

    > Jednorazowych?
    > No to dla całego narodu wystarczy ~na godzinę.
    > Niech to idzie do szpitali i tyle.

    Jendorazowych, chirurgicznych.
    Nie wiem czy sprzedaja do szpitali, nie wiem czy szpitale chca w takiej
    cenie.
    Niemniej ludzie i tak nie beda tego kupowali jako jednorazówek, kupia
    jedna i beda chodzic tydzien.
    Jak im to potrzebne zeby zrozumiec ze zakrywanie twarzy jest istotne to
    niech zakładaja cokolwiek.
    Zwłaszcza ze to dotyczy tylko miejsc publicznych, zakładasz na pol
    godziny do sklepu czy jak chcesz wejsc na poczte zagłosowac ;-P

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jestem mały Talibanek, mam granatów cały dzbanek, nuklearną walizeczkę