  • Data: 2003-09-19 16:21:38
    Temat: Re: komunikacja miejska
    Od: Artur Górniak <j...@d...ists.pwr.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olo Kwasniak <o...@p...wp.pl> wrote:
    > OK ale jesli pasazer wystepuje z jakims roszczeniem to on powinien
    > udowodnic, ze awaria miala miejsce wskutek niedopatrzenia przewoznika, a nie
    > np. wynikala ze zwyklego zmeczenia materialu... Poza tym smiem twierdzic, ze
    > gra jest niewarta swieczki - tyle zachodu zeby dostac zwrot 2 zl?
    przy mpk w mieście gra niewarta świeczki.
    bilet jest ważny na inny środek transportu jadące tą samą trasą.
    w tym przypadku powinny wystarczyć oznaczenie kursu na bilecie.

    nigdzie nie było zaznczone co to był za autobus.
    więc powiedziałem warunki ogólne.
    dokładniej trzeba sprawdzić w prawie przewozowym i tyle.
    i w regulaminie przewoźnika.

    nie wiem jak wygląda sytuacj w przypadku biletów okresowych

    a dla 2zł mi na pewno by się nie chciało..
    chyba, że kierowca byłby bardzo chamski, a pasażerów byłoby kilku tak
    żeby przynajmniej z 10zł w sumie dostać zwrotu. ;-)

    Artur Górniak