  • Data: 2003-09-19 16:07:23
    Temat: Re: komunikacja miejska
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > co najwyżej można się zastanawiać czy guma to awaria czy wypadek.

    Nieistotne czy awaria czy wypadek, czy jak to tam nazwac. Fakt faktem,ze
    jest to nadprogramowe przerwanie podrozy.

    > zresztą nie jestem pewien czy w przypadku niezawinionego od przewoźnika
    > zdarzenia również nie przysługuje zwrot ceny biletu..
    > chyba, żeto było z 5 metrów od przystanku ;-)

    Jeszcze jest bardzo wazny aspekt sprawy a mianowicie miejsce awarii. Bo
    jesli bylo to w centrum miasta to zaden sad nie zasadzi Ci zwrotu tych 2 zl
    za bilet, bo za 5 minut jechal nastepny autobus / tramwaj w tym samym
    kierunku i mogles sie przesiasc. Co innego w przyslowiowym szczerym polu,
    ale tak czy siak jak juz pisalem jest to gra niewarta swieczki, bo idzie o
    glupie pare PLN.

    pdr
    Olo