    From: BK <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kompetencje i odpowiedzialność w pracy
    Date: Wed, 4 Nov 2009 22:29:12 -0800 (PST)

    On 4 Lis, 22:32, "Imiennika" <i...@v...pl> wrote:
    > Dla oszczędności i wygody, pracownicy, kierownicy i dyrektorzy między oddziałami
    > firmy rozmieszczonymi w różnych częściach miasta poruszają się komunikacją
    > miejską. Dział administracyjny zajmuje się zakupem biletów okresowych dla tych
    > pracowników. Są to bilety imienne. Kto zna Warszawie wie, że bilet ten nagrywa
    > się na elektroniczny nośnikhttp://www.strefa.waw.pl/warszawska_karta_miej
    ska.htmli na karcie nie widać ile
> [...]
    > nieważnym. Kontroler wypisał mandat za jazde bez biletu. Dyrektor miał pretencje
    > do sekretarki i działu administracji, że mu nie przypomnieli, że bilet sie
    > kończy. Groził zwolnieniem za niedopełnienie obowiązków służbowych.
    >
    > Czy pracownicy mają obowiązek pilnowania biletów imiennych i ich czasu ważności
    > ? Pracownicy administracji nie wiedzą kiedy te bilety zostaly aktywowane, bo
    > często się dzieje to tak, że pracownik sam zakupuje bilet i przedstawia fakture
    > dorefundacji.
    >
    > Są w firmie jeszcze bilety okresowe na okaziciela i dział administracyjny

    A odpowiadajac na Twoje pytanie:

    skad my mamy wiedziec? ;-) Trzeba sprawdzic co jest z zakresie
    obowiazkow na danym stanowisku. Jak znam zycie ostatnia pozycja w
    "karcie stanowiska" czy jak to sie tam w tym urzedzie nazywa jest
    wykonywanie innych polecen przelozonego. Jesli wydal polcenie zeby mu
    pilnowac biletu to sekretarka ma go pilnowac :)

    Inna sprawa, ze niebardzo mi sie widzi zwolnienie na tej podstawie -
    takie niedopilnowanie biletu "to maly pikus" :)