  • Data: 2009-11-05 14:54:41
    Temat: Re: kompetencje i odpowiedzialność w pracy
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Nov 5, 3:43 pm, spp <s...@o...pl> wrote:

    >                             ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    >   Najważniejsze podkreśliłem.
    >
    > --
    > spp

    No i nie rozumiem w czym masz problem z moja wypowiedzia?

    Jesli przelozony wydaje mi polecenia nie dotycza mojej pracy to sa one
    zgodne z prawem [w tym KP czy wiazaca nas umowa] i nie musze ich
    wykonywac.

    Jesli dotycza mojej pracy, sa zgodne z powszechnie obowiazujacymi
    przepisami prawa, regulacjami wewnetrznymi, ktore wiaza pracownika i
    umowa o prace to sa legalne i musze je wykonac.