  • 11. Data: 2005-11-28 20:56:34
    Temat: Re: komornik - zajecie pensji
    Od: "Joanna" <j...@w...pl>

    Dzięki za informację.
    Nie bylam zameldowana u rodzicow. Posiadam swoje mieszkanie.
    O ile mi się wydaje rodzice mogą ubezpieczać dziecko maksymalnie do 26 roku
    życia.
    Sama pobierałam rentę po tacie do 26 roku, do momentu skończenia studiów
    podyplomowych.
    Pozdrawiam, Joanna

  • 12. Data: 2005-11-29 02:06:04
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Joanna wrote:
    > Dzięki za informację.
    > Nie bylam zameldowana u rodzicow. Posiadam swoje mieszkanie.

    Własne... mieszkanie?
    Czyżby zatem ten komornik najpierw sztucznie nabijał sobie koszty,
    wiedząc, że będzie miał je z czego ściągnąć?

    > O ile mi się wydaje rodzice mogą ubezpieczać dziecko maksymalnie do 26 roku
    > życia.

    Tak, ubezpieczenie zdrowotne za pośrednictwem rodziców faktycznie działa
    tylko do 26 roku życia i to jeśli dziecko się uczy. Normalnie do
    18-tego. Jedynie w przypadku dzieci w znacznym stopniu niepełnosprawnych
    nie ma ograniczeń wiekowych.

    --
    MArta
    m...@N...pl