    From: "Joanna" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik - zajecie pensji
    Date: Sun, 27 Nov 2005 22:57:31 +0100

    Witaj,
    sprawa jest dość skomplikowana.
    Wyrok zapadł, sprawa toczyła się bez mojego udziału(gdzie indziej mieszkam
    niż jestem zameldowana)> Dowiedzialam się o sprawie po fakcie. Złożyłam
    odwołanie.
    Komornik działa na podastawie wyroku, od ktorego złożyłam odwołanie.
    Miałam dług względem szpitala ok 750zł (obecnie z kosztami sprawy komornika,
    sprawy odsetakami ok 1500zł).
    W 2003 roku mój byly chłopak wezwał pogotowie, zabrała mnie karetka po tym
    jak wzięłam tablteki nasenne, chorowałam na depresję.
    Pracowałam wówczas na umowę o dzieło w redakcji. Zarabiałam groszę, nie bylo
    mnie stać na opłacenie skłatki. (Będąc bezrobotna przysługiwałaby mi
    bezpłatna pomoc.Zarabiając niecałe 200zł już nie:( absurd)
    Komornik mnie nęka w miejscu pracy. Pracuję na pół etatu zarabiam 425 zł
    brutto.
    Pracodawca napisał, że nie może potrącać mi pensji, ponieważ mam za niskie
    dochody.
    Komornik napisał jednak, że ma dokonywać potrąceń. Czy to zgodne z prawem?
    Pozdr, Joanna