  • 1. Data: 2004-02-16 22:31:00
    Temat: cd: komornik - rodzice maja dlugi a komornik chce kase ode mnie
    Od: "siniak" <m...@o...pl>

    witam ponownie,

    wracam do watku:

    http://tinyurl.com/28j69

    mam juz przed soba papier z pieczecia komornika sadowego przy sadzie
    rejonowym skierowaniy do mnie i do brata, a wyglada on tak:

    ZASWIADCZNIE O WSZCZECIE EGZEKUCJI
    Komornik Sadu Rejonowego zawiadamia, ze przeciwko Obywatelowi na wniosek
    wierzyciela(ki) ... Spoldz. Mieszk. zamieszkalego w ... zostala wszczeta
    egezekucja na podstawie Wyroku Sadu Rejonowego ... Sygnatura .... z 28
    sierpnia 2003 ktorym Sad postanowil zasadzic roszczenia glowne - 4542,78 zl,
    koszty procesowe - 90,90 zl, klauzula wykonywalnosci 6 zl, koszty
    egzekucyjne do ustalenia. Egezekucja zostala skierowana do: nieruchomosci.

    nas nie bylo w domu, pismo podpisal ojciec...

    czy to oznacza ze juz klamka zapadla i teraz tylko czekac kiedy pojawi sie
    na mojej pensji i na koncie komornik i nic juz nie moge z tym zrobic? aha,
    podobno jest 7 dni na odwolanie a termin mija w czwartek...

    z gory dziekuje za jakiekolwiek informacje w ww materii gdyz kompletnie sie
    na tym nie znam

    pozdrawiam,
    siniak

  • 2. Data: 2004-02-16 22:46:31
    Od: "siniak" <m...@o...pl>

    wlasnie brat jeszcze raz mi pismo przepisal na gg, troche inaczej :(

    > Egezekucja zostala skierowana do: >>RUCHOMOSCI<<

    pozdrawiam,
    siniak

  • 3. Data: 2004-02-24 12:02:09
    Od: "remeeq" <r...@o...pl>

    to się odwołaj i swoje wąty przedstaw na sprawie sądowej. nakaz zapłaty
    uprawomacnia się dopiero wtedy, gdy w terminie nie zgłosisz zarzutu. (chyba
    zarzutu albo protestu- nie ważne). Jeśłi niemasz watpliwości co do
    legalności egzekucji - komornik zajmie ruchomości pod adresem zameldowania o
    ile nie wykażesz, że nie należą do dłużnika :-(

  • 4. Data: 2004-02-24 15:17:43
    Od: "Jacek Placek" <j...@g...pl>

    siniak <m...@o...pl> napisał(a):

    > mam juz przed soba papier z pieczecia komornika sadowego przy sadzie
    > rejonowym skierowaniy do mnie i do brata

    Czy dostales wczesniej jakiekolwiek pismo z sadu, ze toczy sie postepowanie
    przeciwko Tobie czy komornik od razu przedstawil pismo?
    Czy dostales nakaz zaplaty na Twoje nazwisko i klauzule wykonalnosci na
    Ciebie, czy tez nakaz jest na rodzicow a klauzula na Ciebie?
    Czy zajmujesz ten sam lokal z rodzicami?

    Podaj wiecej szczegolow...
    JP