  • Data: 2013-03-17 19:51:51
    Temat: Re: komornik i nie moje konto
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Liwiusz napisał:

    > Zgodnie z prawem - tylko po podjęciu odpowiedniej obrony przez właściciela.

    Tylko po co wlasciciel ma bronic sie z oczywistosci. Ze to jego osioł :)

    > Kto traci i dlaczego?

    PRawowity wlasciciel, dajmy na to przedmiotu, ktorego uzywa do suszenia
    wlosow. Przez czas zajecia komorniczego nie moze uzywac... traci na tym.

    > Tak też się często zdarza w praktyce.

    No ale wtedy nie ma dyskusji - bo jest i zgodnie z prawem i nikt na tym
    nie traci - nie trzeba sie przepychac.