    From: Fumfol <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik - bardzo proszę o porad
    Date: Fri, 06 Feb 2004 07:33:36 +0100
    Sender: f...@o...pl@zr44.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Hej!

    Mialam identyczn asytuacje jako panna kredyt, niesplacony itd..
    W moim przypadku dogadalm sie z bankiem i splacilam im to w ratach ,
    umorzyli mi odsetki, ale faktycznie duzo pisalam, prosilam itd..
    W tym momencie wszytsko co macie jest wspolne, i dlatego komornik moze
    zajac pobory twojego meza, lub cokolwiek co nabyliscie po slubie.
    Jesli jest wyrok sadowy o egzekucji to musialabys czekac 10 lat na
    umorzenie tego - gra nie warta swieczki, kazde odwolanie lub czesc
    splaty cofa juz miniony czas i zaczyna sie od poczatku 10 lat...
    Proponuje albo dogadac sie z wierzycielem, i oddac, ( nie przez
    komornika bo on ma swoje koszty) lub zrobic rozdzielnosc majatkowa,
    wtedy wszytko co byscie kupowali byloby na meza.
    Wiem, ze to ciezka sytuacja, pozdrawiam
    Anna