    From: === igoR === <a...@...sygnaturce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik a niewymagalne świadczenie
    Date: Sat, 23 Aug 2003 22:00:45 +0200

    Tom napisał(a):

    > załóżmy że pożyczyłem od J Kowalskiego 100 zł z terminem spłaty 1 czerwca
    > 2004r.
    > komornik zajmuje tę wierzytelność
    > czy komornik musi czekać na pieniądze do 1 czerwca 2004, czy też ma jakieś
    > możliwości ściągnięcia kasy już teraz?

    Chyba nie...
    Kiedyś znajomy bał się komornika, chciał, abym podpisał z nim taką
    fikcyjną umowę, że pożyczam mu kasę na rok czy dwa, pod zastaw jego aut.
    Podobno miało to go uchronić od ewentualnego zajęcia samochodów, jakby
    co.
    Nie wiem jak to się dalej potoczyło, bo nie podpisałem tego. Po co mi
    jeszcze jakieś utarczki z komornikiem...
    --
    ig(at)2com.pl /___|____|___\