  • Data: 2003-08-24 08:46:01
    Temat: Re: komornik a niewymagalne świadczenie
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mylisz sie. Tom pytal o egzekucje przez zajecie wierzytelności. Tytuł
    > wykonawczy uzyskuje wierzyciel egzekwujacy przeciwko dluznikowi
    > egzekwowanemu. Komornik zajmuje natomiast (na wniosek
    wierzyciela egzekw.)
    > wierzytelność przysługujaca dłużnikowi egzekw. od dłużnika zejętej
    > wierzytelności tj. osoby trzeciej ( z tytulu umowy pozyczki).

    Faktycznie masz rację. Nieuważnie przeczytałem wypowiedź Toma.
    Zrozumiałem że to dający pożyczkę ma być wierzycielem
    wszczynającym egzekucję, a to jego mają egzekwować.

    > Z tego
    > drugiego stosunku nie jest potrzebny zaden tytul wykon.

    Rozumiem że nie jest potrrzebny przeciw tej osobie trzeciej
    (Kowalskiemu)
    Ale przeciw pożyczjącemu, któremu pożyczka ma być oddana i którego
    wierzytelność z tego tytułu ma być zajęta - chyba potrzebny będzie?

    -> http://usenet.pomocprawna.info