    From: animka <a...@t...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kominiarz straszy odci ciem gazu
    Date: Thu, 10 Oct 2013 14:43:48 +0200

    W dniu 2013-10-10 07:13, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Poświadczenie nieprawdy w dokumencie jest przestępstwem. Więcej Ci pisać
    > nie muszę.
    Toteż dlatego jak zauważyłam, że mnie ten pseudo kominiarz (z podpisaną
    umową w administracji) kolejny raz chce oszukać to powiedziałam mu, że
    nie podpiszę tego co on tam do tego zeszytu wpisał. Na dodatek napisałam
    skargę do Sp-ni.
    Ponadto nie rozumiem jak można być tak bezczelnym, żeby dla poprawienia
    sobie parametrow przewiewu/wywiewu z wywietrznika kazać komuś otworzyć okno.
    Mróz trzaskający np., a ktoś ma siedzieć przy otwartym oknie, żeby
    wywietrznik trochę zadzialał? Co z tego jak może komin jest zapchany. Po
    dachu chodzą czasami pracownicy administracji, najczęściej murarze i
    potrafią złośliwie nawrzucać w kominy kamieni czy desek.

    --
    animka