  • 21. Data: 2005-11-15 08:23:39
    Temat: Re: [kominiarka] Zakaz noszenia ??
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Jelonki tylko.
    JaC

    > W ramach walki z 'terroryzmem' każdy będzie miał na czole numer seryjny i
    wszczepiony nadajnik
    identyfikacyjno-lokalizacyjny?

  • 22. Data: 2005-11-15 11:02:22
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    )-; ...nvplm vP lobylmpengf rva g ,plmpynjm rvxgflmfj ynvpup floxnW .
    nvanglmp zbmpvjbchet nvanvaqhegh jbobfbcf bmhq rwrvagfV

    wiadomości news:dlavmo$bsb$5@opal.futuro.pl...

  • 23. Data: 2005-11-15 14:37:29
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

    wiadomości news:dlavd0$bsb$2@opal.futuro.pl...

    > Genialne. I jak te ich superkomputery rozpoznają ludzi w kominiarkach?
    >
    > Czy może prewencyjnie policja legitymuje zimą wszystkich z zasłoniętą
    > twarzą?

    ja rozumiem ze to szokujace ze jesli sprawiasz wrazenie bandziora to cie
    policja sprawdza zamiast uciekac ... ale tak to juz w normalniejszych
    krajach jest :)
    Ostatnio bylem swiadkiem kiedy to 3 (TRZECH) niebieskich calkiem niemalych -
    na oko ponad 185cm wyraznie ominelo 3 malotalow ktorzy meczyli czwartego...
    poprostu wygladali jakby sie bali jesli nie mlodocianych to przynajmniej
    roboty papierkowej :(

  • 24. Data: 2005-11-15 16:06:24
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > czwartego... poprostu wygladali jakby sie bali jesli nie mlodocianych to

    a Ty sie bales ten fakt zglosic na policji? Meczenie + niezareagowanie przez
    policjantow?

    p.

  • 25. Data: 2005-11-15 16:35:26
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dld121$ml6$1@inews.gazeta.pl...

    > a Ty sie bales ten fakt zglosic na policji? Meczenie + niezareagowanie
    > przez policjantow?

    nie balem ... przeszedlem sobie na druga strone ulicy przeszedlem
    100-150m!!! chodnikiem wszedlem na komisariat i staralem sie zglosic sprawe
    ... po jakis 5 min rozmowy z kolesiem ktory siedzial w "recepcji" zadzwonil
    on na pieterko i 3 innych gliniarzy wyszlo w strone zdarzenia ... daleszej
    czesci nie widzialem bo przez nastepne 15 min spisywali moje dane, a jak
    wybylem z komisariatu to nikogo nie widzialem w tamtym miejscu zarowno 6
    policjantow jak i sprawcow (ale to moze dobry objaw bo moze zaczeli ich
    gonic)
    Cale zdazenie mialo miejsce w Zabrzu na ul. chyba 3-go maja.
    Moze to nienormalne w naszym kraju, ale czesto zdaza mi sie dzwonic na
    policjie czy straz kiedy widze jak chca obrobic auto na parkingu, ale
    rownoczesnie zdazylo mi sie zlamac zlodziejowi reke na gieldzie komputerowej
    kiedy to bidaczek w tlumie staral sie wyciagnac mi portfel z kieszeni, a ja
    tak niefortunnie go przytrzymalem i kontunuowalem obrot (z tego to moze
    dumny nie jestem, ale troche spokoju potem bylo na gieldzie).
    A jak innym razem mnie obrobili na tej samej gieldzie (na szczescie po
    zakupach) to dzwoniac na policje otrzymalem informacje ze oni nie
    odpowiadaja za bezpieczenstwo na gieldzie tylko organizator i nawet nie
    przyjma zgloszenia (dopiero ponizej dowiedzialem sie ze musza przyjac
    zgloszenie i sie pojawic)

  • 26. Data: 2005-11-15 17:16:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    flashi wrote:

    > ja rozumiem ze to szokujace ze jesli sprawiasz wrazenie bandziora to cie
    > policja sprawdza zamiast uciekac ... ale tak to juz w normalniejszych
    > krajach jest :)

    Zaraz, to nosząc zimą kominiarkę lub zakładając kaptur wygląda się na
    bandziora?

    Fascynujące.

  • 27. Data: 2005-11-15 17:22:32
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Zaraz, to nosząc zimą kominiarkę lub zakładając kaptur wygląda się na
    > bandziora?
    >
    > Fascynujące.

    Pojęcie subiektywne ;-) Pełna opinia może zależec jeszcze od innych
    czynników, wliczając w to kategorię wiekową, pozostałe części ubioru i
    wyposażenia bojowego oraz używany pojazd samochodopodobny.

    M.

  • 28. Data: 2005-11-15 19:33:30
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

    wiadomości news:dld560$fab$6@opal.futuro.pl...

    > Zaraz, to nosząc zimą kominiarkę lub zakładając kaptur wygląda się na
    > bandziora?
    >
    > Fascynujące.

    Powiedz mi czy nie wygladalby taki ktos na bandziora jesli np 2 dni
    wczesniej czy nawet 3 grupa tak ubranych osob zabila skatowala lub okradla
    kogos ? Jesli zachowujesz sie w pewien okreslony sposob (niestety przez
    wlasnie tych bandytow kominiarka jest aktualnie nie gadzetem
    wojskowo-zimowym tylko gangsterskim bandyckim) musisz sie liczyc z pewnymi
    komplikacjami ... Dla mnie jakos nie jest szokujace ze jesli mam na twarzy
    kominiare i np jestem w przyslowiowym dresie to policja bedzie miala ochote
    mnie skontrolowac chocby dla swietego spokoju...
    W NY jakos sie dalo zastosowac metode zera tolerancji i w duzej mierze nawet
    sikanie po scianach zniklo nie mowiac o przestepstwach pospolitych czy
    innych wiekszego kalibru...
    Od czegos trzeba zaczac, a zmiana sposobu patrzenia na prewencje (ktora u
    nas kojazy sie z szpiclostwem i donosicielstwem) naprawde moze spowodowac
    poprawe sytuacji.

  • 29. Data: 2005-11-15 19:42:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    flashi wrote:

> [...]
    > kogos ? Jesli zachowujesz sie w pewien okreslony sposob (niestety przez
    > wlasnie tych bandytow kominiarka jest aktualnie nie gadzetem

    Zachowanie to jedno, a strój to drugie. Sutanna nie czyni świętem, a
    kominiarka bandytą.

> [...]
    > kominiare i np jestem w przyslowiowym dresie to policja bedzie miala ochote
    > mnie skontrolowac chocby dla swietego spokoju...

    Cóż, polecam fragmencik fimlu "Men in Black" - konkretnie ten, w którym
    wszyscy czujni "najlepsi z najlepszych" walą do 'potworów' ;)

    Nie szata zdobi człowieka. Ja bym się zirytował, jakbym sobie truchtał
    zimą dla zdrowia, a co chwila by mnie jakiś nadgorliwy patrol zatrzymywał.

    > W NY jakos sie dalo zastosowac metode zera tolerancji i w duzej mierze nawet
    > sikanie po scianach zniklo nie mowiac o przestepstwach pospolitych czy
    > innych wiekszego kalibru...

    Zera toleracji dla strojów? Wot kakaja charoszaja diemokracja...
    Batiuszka Chruszczow takoż diwiersantow zwalczał - poznawał po krasnych
    skarpetkach i dżinsach (kilku zdaje się nawet na śmierć skazali).

  • 30. Data: 2005-11-15 20:30:19
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

    wiadomości news:dlddn9$jr0$1@opal.futuro.pl...

    > Zachowanie to jedno, a strój to drugie. Sutanna nie czyni świętem, a
    > kominiarka bandytą.

    Twoje podejscie takie hmm naiwne jest ...
    Ja nie widze problemu w tym zeby mnie skontrolowali jesli mam na sobie pewne
    oznaki bandytyzmu (ktorymi aktualnie sa: dresy, ogolone paly, czy wlasnie
    kominiarka).

    > Cóż, polecam fragmencik fimlu "Men in Black" - konkretnie ten, w którym
    > wszyscy czujni "najlepsi z najlepszych" walą do 'potworów' ;)

    Ty odrazu z grubej rury. Porownujesz walenie do "potworow" z kontrola
    dokumentow i/lub zachowania.

    > Nie szata zdobi człowieka. Ja bym się zirytował, jakbym sobie truchtał
    > zimą dla zdrowia, a co chwila by mnie jakiś nadgorliwy patrol zatrzymywał.

    Za to podziekuj wlasnie tym kolesiom ktorzy uzywaja zwyklych rzeczy w
    niecnych celach.
    Kiedys noz sie nosilo w kieszeni na wszelki wypadek a teraz stal sie
    obiektem niebezpiecznym...

    > Zera toleracji dla strojów? Wot kakaja charoszaja diemokracja... Batiuszka
    > Chruszczow takoż diwiersantow zwalczał - poznawał po krasnych skarpetkach
    > i dżinsach (kilku zdaje się nawet na śmierć skazali).

    Ty siem czepiasz strojow... a ja caly czas mowie o probie poradzenia sobie z
    bandytyzmen. Cos mi sie zdaje ze nie o tym gadamy.
    To ze kominiarka byla kiedys tylko czapka to juz czasy przeszle i to dobrze
    przeszle. Teraz trzeba sie liczyc z tym ze powoduje to takie a nie inne
    reakcje ... Jesli bys na mnie truchtal w kominiarce do tego w dresie i
    kurtce z pomaranczowa podpinka to napewno bym nie pomyslal ze to biegnie
    jakis sportowiec tylko najpierw bym pomyslal ze chcesz mi kose pomiedzy
    zebra wpic w celach zarobkowych :> I tego widze nie mozesz zrozumiec.
    Pod pojeciem zero tolerancji mialem na mysli starania policji majace na celu
    zlikwidowanie podstaw do mojego myslenia ze kominiarka to gadzet zlodzieja
    bandyty. A dla Ciebie to chyba zamach na wolnosc :>