    From: "flashi" <f...@e...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [kominiarka] Zakaz noszenia ??
    Date: Tue, 15 Nov 2005 17:35:26 +0100

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dld121$ml6$1@inews.gazeta.pl...

    > a Ty sie bales ten fakt zglosic na policji? Meczenie + niezareagowanie
    > przez policjantow?

    nie balem ... przeszedlem sobie na druga strone ulicy przeszedlem
    100-150m!!! chodnikiem wszedlem na komisariat i staralem sie zglosic sprawe
    ... po jakis 5 min rozmowy z kolesiem ktory siedzial w "recepcji" zadzwonil
    on na pieterko i 3 innych gliniarzy wyszlo w strone zdarzenia ... daleszej
    czesci nie widzialem bo przez nastepne 15 min spisywali moje dane, a jak
    wybylem z komisariatu to nikogo nie widzialem w tamtym miejscu zarowno 6
    policjantow jak i sprawcow (ale to moze dobry objaw bo moze zaczeli ich
    gonic)
    Cale zdazenie mialo miejsce w Zabrzu na ul. chyba 3-go maja.
    Moze to nienormalne w naszym kraju, ale czesto zdaza mi sie dzwonic na
    policjie czy straz kiedy widze jak chca obrobic auto na parkingu, ale
    rownoczesnie zdazylo mi sie zlamac zlodziejowi reke na gieldzie komputerowej
    kiedy to bidaczek w tlumie staral sie wyciagnac mi portfel z kieszeni, a ja
    tak niefortunnie go przytrzymalem i kontunuowalem obrot (z tego to moze
    dumny nie jestem, ale troche spokoju potem bylo na gieldzie).
    A jak innym razem mnie obrobili na tej samej gieldzie (na szczescie po
    zakupach) to dzwoniac na policje otrzymalem informacje ze oni nie
    odpowiadaja za bezpieczenstwo na gieldzie tylko organizator i nawet nie
    przyjma zgloszenia (dopiero ponizej dowiedzialem sie ze musza przyjac
    zgloszenie i sie pojawic)