  • 1. Data: 2005-11-14 19:10:02
    Temat: [kominiarka] Zakaz noszenia ??
    Od: "Yaroosh" <y...@g...NIE_PAPIEROWA.pl>

    Witam Wszystkich.
    Jestem sobie wesołym rowerzystą na progu sezonu zimowego. Od paru dni
    rozglądam się za zakupem kominiarki do jazd zimowych. Zamierzam kupić taki
    model, który ma tylko otwór na oczy (usta i nos zasłonięte, model SWAT),
    założę okulary i mróz niestraszny ;-). Całe to wynurzenie zmierza do
    właściwego pytania. Otóż doszly mnie niepokojące informacje jakoby taka
    kominiarka była zabroniona w "cywilnym" użytku. Czy ktoś obeznany w temacie
    mógłby się wypowiedzieć, bo zakrawa mi to na absurd ?? Czy kumple w porę
    mnie ostrzegli (przed wydatkiem), czy też sobie ze mnie zażartowali ??
    Będę ogromnie zobowiązany za pomoc.

    --
    Pozdrowerek
    Yaroosh

  • 2. Data: 2005-11-14 19:28:08
    Temat: Re: [kominiarka] Zakaz noszenia ??
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > model, który ma tylko otwór na oczy (usta i nos zasłonięte, model SWAT),

    Widziałem takiego kilka lat temu przy -10 chyba.

    Przerażenie minęło po chwili.

    Okolice ust zaparowane strasznie, zaszronione, ale to musi być niewygodnie.

    Zresztą przywysiłku człowiek poci się, ja bym jednak nie jeździł.

    Sorki za NTG.

    Jacek

  • 3. Data: 2005-11-14 19:32:17
    Od: "Adam Polak" <polak@(nielubiespamerow)post.pl>

    Użytkownik "Yaroosh" <y...@g...NIE_PAPIEROWA.pl> napisał w wiadomości
    > mógłby się wypowiedzieć, bo zakrawa mi to na absurd ?? Czy kumple w porę
    > mnie ostrzegli (przed wydatkiem), czy też sobie ze mnie zażartowali ??
    > Będę ogromnie zobowiązany za pomoc.

    Prawnikiem nie jestem, ale z doswiadczenia - cala poprzednia zime
    przejezdzilem w kominiarce - zero stresu. Wiele razy zatrzymywalem sie np.
    przy policji na swiatlach, czy mijalem ich jak stali z radarem. NIGDY nie
    mialem najmniejszych problemow. O tym przepisie tez slyszalem, ale nie wiem
    czy to w koncu weszlo czy nie.

    --
    Adam Polak
    gg - 2046950

  • 4. Data: 2005-11-14 19:47:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Yaroosh" <y...@g...NIE_PAPIEROWA.pl> napisał w
    wiadomości

    Nie spotkałem się z przepisem zabraniającym noszenia kominiarek. Co
    najwyżej możesz się stać obiektem częstszych legitymować przez Policję
    i inne uprawnione służby.

    A sama kominiarka akurat jest średnio wygodna przy wysiłku na mrozie.
    Przy jakimś opadzie po prosrtu namaka. Spróbuj w wełnianej czapce
    wyjść na deszcz. Pomijając już fakt, że ogranicza pole widzenia.

  • 5. Data: 2005-11-14 19:54:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Yaroosh wrote:

> [...]
    > mógłby się wypowiedzieć, bo zakrawa mi to na absurd ?? Czy kumple w porę
    > mnie ostrzegli (przed wydatkiem), czy też sobie ze mnie zażartowali ??

    Nie, to w IV Rze... achem... USA przebąkiwali o wprowadzeniu takiego zakazu.

    Zresztą tylko co bardziej odmóżdżeni radykałowie.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 6. Data: 2005-11-14 20:13:17
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie, to w IV Rze... achem... USA przebąkiwali o wprowadzeniu takiego
    > zakazu.

    W Zjednoczonym Królestwie można dostać policyjny zakaz noszenia
    kominiarki czy bluzy z kapturem.

    M.

  • 7. Data: 2005-11-14 20:23:14
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > W Zjednoczonym Królestwie można dostać policyjny zakaz noszenia
    > kominiarki czy bluzy z kapturem.

    A za odmrożenia kto zapłaci?

    I jak to się ma to kasków motocyklowych? ;->

    Pojebało już ich zupełnie... Co dalej? W ramach walki z 'terroryzmem'
    każdy będzie miał na czole numer seryjny i wszczepiony nadajnik
    identyfikacyjno-lokalizacyjny?

  • 8. Data: 2005-11-14 21:03:06
    Od: scream <n...@p...pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):
    > Pojebało już ich zupełnie... Co dalej? W ramach walki z 'terroryzmem'
    > każdy będzie miał na czole numer seryjny i wszczepiony nadajnik
    > identyfikacyjno-lokalizacyjny?

    Akurat nie pojebało. Takie zakazy dostają tam notoryczni wandale i
    kibole, nie zwykli ludzie. W Polsce też by się to przydało.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2005-11-14 21:15:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Akurat nie pojebało. Takie zakazy dostają tam notoryczni wandale i
    > kibole, nie zwykli ludzie. W Polsce też by się to przydało.

    A jak egzekwują ów zakaz?

  • 10. Data: 2005-11-14 21:23:35
    Od: "flashi" <f...@e...pl>

    > Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > A jak egzekwują ów zakaz?

    jak jest zakaz to jest zakaz, oni tam maja umiejetnosci uzywania komputerow
    w przeciwienstwie do naszych niebieskich :)
    a co do egzekucji ... chwytasz kolesia legitumujesz i dzwonisz do swoich z
    pytaniem czy koles (specjalnie slowo koles uzywam:) moze czy nie moze nosic
    takich sprzetow ...
    co zadziwiajace to naprawde dziala... tak samo jak zakaz wchodzenia na
    stadiony czy do pubow itp